کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأیید شایعه‌ای درباره هوآوی P30 Pro

به گزارش سافت گذر، با توجه به اینکه تقریباً همه می‌دانند هوآوی می‌خواهد از سری پرچمداران خود به نام P30 رونمایی کند، خودِ این کمپانی شروع کرده به انتشار برخی جزئیات در مورد این دستگاه‌ها.

هوآوی هوآوی P30 هوآوی P30 Pro دوربین

کلمنت وانگ، مدیر بازاریابی جهانی هوآوی، اخیراً تأیید کرده که مدل P30 Pro از یک دوربینی بهره خواهد برد که قدرت زوم بالایی دارد. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که این پرچمدار جدید دارای زوم 10 برابری اپتیکی خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شد که کلمنت وانگ تلویحاً به این مقدار زوم اشاره نکرده بود ولی پیش از این گفت که سیستم دوربین پریسکوپی در هوآوی P30 Pro وجود خواهد داشت که کسی تا کنون مشاهده نکرده است. این می‌تواند نشان دهد که حتی امکان دارد قدرت زوم محصول جدید اوپو نیز زیر سؤال خواهد رفت و یا ممکن است کمپانی چینی تصمیم گرفته نوعی سیستم زوم مکانیکی را در پشت محصول جدیدش قرار دهد.

کلمنت وانگ همچنین وعده داد که سری P30 در زمینه تصویربرداری شب نیز پیشرفت‌هایی خواهند داشت. بر اساس صحبت‌های او، گویا بهبودهای انجام شده فقط نرم‌افزاری نخواهند بود.

پیشرفت‌های مربوط به عکسبرداری حالت شب و زوم اپتیکی سه برابری در سری P20 Pro سال گذشته توانست اتفاقات زیادی رقم بزند و حالا به همین دلیل است که مدیرعامل هوآوی از ویژگی پیشرفته‌تر در سری P30 شگفت‌زده بوده و عکس گرفته شده از ماه توسط این مدل‌ها را به عنوان نمونه منتشر کرده است.

هوآوی هوآوی P30 هوآوی P30 Pro دوربین

بر اساس این تصویر، هوآوی P30 و هوآوی P30 Pro دارای سه لنز برای دوربین اصلی خواهند بود هرچند مشخص نیست چند مگاپیکسل خواهند داشت یا لنزها چه وظیفه‌ای بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که هوآوی از پرچمداران جدید خود در تاریخ 26 مارس 2019 رونمایی خواهد کرد پس برای آگاهی از آخرین اخبار با سافت گذر همراه باشید.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44348 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/18 تعداد مشاهده: 3821
سافت گذر