کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316289 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت و مشخصات فنی وان‌پلاس 7 مشخص شد

به گزارش سافت گذر، وان‌پلاس که پیش از این با تولید گوشی‌های پیشرفته ولی ارزان‌قیمت، خود را در دل علاقه‌مندان به این دستگاه‌ها جا کرده بود، حالا به چنان محبوبیتی رسیده که حتی در ایالات متحده با وجود برندهایی مانند اپل و سامسونگ، برخی از آمریکایی‌ها از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

وان‌پلاس وان‌پلاس 6 وان‌پلاس 6 تی وان‌پلاس 7

حالا اخبار و شایعات دال بر این هستند که قرار است به زودی از گوشی جدید وان‌پلاس رونمایی شود بنابراین افراد زیادی می‌خواهند ببینند پرچمدار آتی کمپانی چینی چه مشخصات فنی دارد و چه‌قدر قیمت خواهد داشت.

بر اساس لیست منتشر شده، وان‌پلاس 7 دارای پردازنده اسنپدراگون 855، نمونه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4000 میلی‌آمپری و احتمالاً قیمت 570 دلاری خواهد بود که فوق‌العاده است.

وان‌پلاس وان‌پلاس 6 وان‌پلاس 6 تی وان‌پلاس 7

اما مهم‌ترین اخبار این دستگاه به دوربین آن مربوط می‌شود که در پشت وان‌پلاس 7 سه لنز 48، 20 و 5 مگاپیکسلی جای‌گیری خواهند کرد و از زوم 10 برابری اپتیکی نیز پشتیبانی می‌کنند.

شایعات در مورد دوربین سلفی جذاب‌تر نیز می‌شوند به طوری که بر اساس آخرین اخبار، وان‌پلاس قصد دارد از ماژول مکانیکی ظاهرشونده بهره ببرد تا این احتمال را بدهیم که وان‌پلاس 7 دارای طراحی لب به لب خواهد بود.

البته نمی‌توانیم این اطلاعات را تأیید کنیم چرا که در تصویر منتشر شده توسط وب‌سایت فاش کننده، شاهد حضور ناچ در پرچمدار آتی وان‌پلاس هستیم. حال این شائبه به وجود می‌آید که اگر دوربین جلو ظاهرشونده است، چرا در نمایشگر ناچ وجود دارد؟

دلیل دیگر، وزن وان‌پلاس 7 است چرا که نوشته شده این دستگاه 185 گرم خواهد بود و این یعنی جرمی برابر با وزن وان‌پلاس 6 تی. البته نباید منکر این قضیه شویم که ممکن است دو گوشی به یک مقدار سنگین باشند ولی باز هم این اطلاعات را نمی‌توان جدی گرفت.

وان‌پلاس وان‌پلاس 6 وان‌پلاس 6 تی وان‌پلاس 7

به هر حال، هنوز زمان زیادی باقی مانده که بخواهیم در مورد وان‌پلاس 7 سخن بگوییم چرا که این کمپانی چینی معمولاً از پرچمداران خود در سه‌ماهه سوم سال میلادی رونمایی می‌کند. ضمن اینکه وان‌پلاس 6 و وان‌پلاس 6 تی هم یکم ماه می تازه شش ماهه می‌شوند و این تقریباً برای همه مشخص است که شرکت چینی دوست دارد میان معرفی محصولات جدیدش حداقل نصف سال فاصله وجود داشته باشد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44352 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/18 تعداد مشاهده: 3739
سافت گذر