کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویدیویی از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

به گزارش سافت گذر، بر کسی پوشیده نیست که شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشو است تا بتواند با گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هوآوی رقابت کند. حالا این کمپانی چینی اخیراً تیزری منتشر کرده که طراحی می فولد (Mi Fold) را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند رویه این شرکت در قبال گوشی‌های تاشو کاملاً متفاوت‌تر از دیگر رقباست.

شیائومی گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی گوشی تاشو شیائومی

اگرچه این دستگاه هنوز نام رسمی ندارد ولی حدس و گمان‌ها دال بر این هستند که یا باید آن را Xiaomi Dial Flex، Xiaomi MIX Flex و یا Xiaomi Mi Fold بنامیم. به هر ترتیب، اطلاعاتی که از این ویدیو می‌توان گرفت این است که گوشی تاشو شیائومی مانند میت ایکس هوآوی و بر خلاف گلکسی فولد سامسونگ به بیرون تا می‌شود و به این صورت شباهت زیادی به کتاب دارد.

هر دو طرف گوشی تاشو به بیرون تا خواهد شد تا نمایشگر وسط آن شبیه یک موبایل با صفحه نمایش OLED معمولی باشد.

یکی از کانال‌های یوتیوب بر اساس شایعات اخیر سعی کرده در ویدیوی زیر این گوشی را به تصویر بکشد که آن را مشاهده می‌کنید.


می فولد دوربین سلفی خود را به نمایشگر لب به لب و انعطاف‌پذیر متصل کرده است. سامسونگ از این تکنیک در پرچمداران فعلی‌اش یعنی خانواده گلکسی اس 10 بهره برده؛ در جایی که دوربین جلو در گوشه سمت راست به چشم می‌خورد. برای طراحی تمام صفحه نمایش نیز شیائومی می‌خواهد اسکنر اثر انگشت را به زیر نمایشگر OLED محصولش منتقل کند.

چندین مفصل منعطف در زیر صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED قرار دارند تا نمایشگرهای تا شده را باز کنند و سایز 10 اینچی می فولد به معنای واقعی کلمه مشاهده شود. به علاوه، دو اسپیکر استریو هم در محصول تاشو شیائومی به کار رفته است.

همان‌طور که در گوشی‌های جدید به چشم می‌خورد، در می فولد نیز قرار دادن هدفون‌ها از طریق یک پورت USB-C انجام خواهد گرفت. دوربین اصلی نیز سه‌گانه خواهد بود و احتمالاً در زمینه گرفتن تصاویر بوکه و پرتره کاربرد زیادی خواهد داشت.

شیائومی پیش از این خبر داده بود که رابط کاربری MIUI خود را برای همگام‌سازی با گوشی‌های تاشو آپدیت کرده است بنابراین از این لحاظ مشکلی نخواهد داشت. همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها نیز قابلیت این را دارند تا در گوشی‌های تاشو اجرا شوند. به این ترتیب شیائومی در این زمینه نیز به مشکل برنخواهد خورد.

مدیر تولید و فروش شیائومی در بیانیه‌ای که تولید گوشی تاشو این شرکت را تأیید می‌کرد، گفت:«« گوشی هوشمند تاشو جدیدترین نوآوری ارائه شده توسط شیائومی است. یکی از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه، نمایشگر انعطاف‌پذیر آن است که توسط خودِ ما و یکی از تأمین‌کنندگان‌مان تولید شده است. به غیر از نمایشگر، طراحی، شیوه تا شدن و رابط کاربری MIUI، همه به وسیله شیائومی توسعه‌یافته است»».

او ادامه می‌دهد:«« شیائومی اولین شرکت دنیاست که گوشی تاشویی تولید می‌کند که دو نمایشگر آن تا می‌شود. پیش از اینکه بهترین راهکار برای ساخت چنین وسیله‌ای را پیدا کنیم، ما روش‌های مختلفی را در مورد گوشی تاشو مورد بررسی قرار دادیم. هر نوآوری که می‌بینید نتیجه مفصل‌های موجود و تلاش تولیدکنندگان است. اصلاً این‌طور نیست که همه فکر می‌کنند یک نمایشگر تاشو می‌تواند به یک گوشی تاشو تبدیل شود. در تولید این محصول، هر بخش از صنعت به نوبه خود کمک کرده است. شیائومی بر این باور است که تولید یک گوشی با همکاری همه‌جانبه امکان‌پذیر است»».

در پایان اشاره کنیم که گوگل نیز می‌خواهد سیستم عامل خود را آپدیت کند تا بتوان آن را در گوشی‌های تاشو اجرا کرد. این بروزرسانی احتمالاً اندروید 10.0 خواهد بود.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44362 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/21 تعداد مشاهده: 3704
سافت گذر