کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمادگی هوآوی برای ساخت سیستم عامل و عینک AR اختصاصی

به گزارش سافت گذر، به خاطر اینکه هوآوی نمی‌تواند محصولات خود را در ایالات متحده به فروش برساند و با شرکت‌های بزرگ این کشور مانند فیسبوک و گوگل به راحتی ارتباط برقرار نماید، تصمیم دارد کاری کند که مسیرش را از این کشور به طور کلی جدا سازد.

هوآوی گوگل فیسبوک مایکروسافت ریچارد یو چین آمریکا آلمان

در مصاحبه‌ای که ریچارد یو با یک روزنامه آلمانی داشت، به سؤالاتی پاسخ داد که بیشتر آنها به روابط این کمپانی با ایالات متحده مربوط می‌شدند.

توماس هیوزروث، خبرنگار آلمانی از ریچارد یو پرسید:«« آقای یو! آیا هوآوی یک خطر است؟»»

مدیرعامل کمپانی چینی بلافاصله از شرکتش دفاع و عنوان کرد:«« هوآوی به خاطر اینکه چیزی برای پنهان کردن در امکانات ارتباطی خود ندارد، اصلاً تهدید به حساب نمی‌آید و استانداردهای امنیتی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری او بسیار بالا هستند»».

ریچارد یو در مورد قراردادهای مربوط به کنار گذاشتن هوآوی از تولید زیرساخت‌های 5G می‌گوید:«« تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه کاملاً سیاسی بودند و هیچ دلیلی برای کنار گذاشتن یک شرکت چینی وجود نداشت»».

خبرنگار آلمانی از ریچارد یو در مورد نتایج جنگ اقتصادی آمریکا و چین برای شرکت هوآوی پرسید و او پاسخ داد:«« ما نمی‌توانیم گوشی‌های هوشمند خود را در آمریکا بفروشیم و این تأثیر جنگ اقتصادی است. البته این اقدام روی فروش محصولات ما در دیگر نقاط جهان اثر ندارد چرا که با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است. نرم‌افزارهای موجود روی گوشی‌های ما از گوگل به عنوان یک شرکت آمریکایی تأمین می‌شوند. به علاوه، ما با کمپانی‌های آمریکایی زیادی مانند کووالکوم و مایکروسافت همکاری داریم»».

ریچارد یو ادامه می‌دهد:«« عدم حمایت شرکت‌های آمریکایی از هوآوی اصلاً مشکلی به حساب نمی‌آید. اقتصاد آمریکا از حضور ما سود می‌برد. در واقع هیچ شرکتی نمی‌تواند به تنهایی در این صنعت کارهای خود را پیش ببرد»».

ریچارد یو به پرسش در مورد سیستم عامل اختصاصی هوآوی این‌گونه پاسخ داد:«« ما سیستم عامل اختصاصی خود را آماده کرده‌ایم. البته باید به ما ثابت شود که دیگر نمی‌توانیم از پلتفرم‌های فعلی استفاده کنیم. در واقع این سیستم عامل، برنامه ثانویه ماست ولی طبیعتاً دوست داریم در اکوسیستم گوگل و مایکروسافت کار کنیم»».

مطمئناً ریچارد یو از پیامدهای احتمالی قطع روابط شرکت‌های آمریکایی با هوآوی آگاه است ولی به هر حال برای اینکه ضرری نبیند، سیستم عاملی (گفته می‌شود KirinOS نام دارد) طراحی کرده تا از آن به عنوان سلاح منفی بهره ببرد.

مدیرعامل هوآوی در مورد نوآوری‌های این شرکت و گوشی تاشو میت ایکس صحبت و عنوان کرد که این ابتدای راه است و قطعاً در آینده‌ای نزدیک نسخه‌های ارزان‌تر این دستگاه وارد بازار می‌شود.

ریچارد یو در مورد فناوری واقعیت افزوده یا AR در هوآوی گفت:«« ما در حال ابداع ایده‌هایی هستیم که ببینیم چگونه می‌شود صفحه نمایش دستگاه‌ها را حتی بزرگ‌تر از نمایشگر میت ایکس کنیم. منظور ما صفحه نمایش‌های 100 یا 200 اینچی است که تقریباً 5 متر خواهد شد و این یعنی بزرگ‌تر از سایز تلویزیون‌های فعلی. مطمئناً چنین چیزی با گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر نیست ولی عینک‌های واقعیت افزوده این کار را انجام می‌دهند»».

یو ادامه داد:«« هوآوی در حال ساخت این نوع عینک‌هاست و اصلاً به زمان زیادی برای ساخت آنها نیاز نداریم. مطمئناً آینده روشنی در انتظار ماست؛ از گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند تاشو گرفته تا واقعیت افزوده و مجازی. بی‌صبرانه منتظر آن روزها هستیم»».


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44366 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/22 تعداد مشاهده: 3238
سافت گذر