کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مطالعه علمی تأیید کرد: اپل واچ جان انسان‌ها را نجات می‌دهد

به گزارش سافت گذر، یک تحقیق علمی انجام شده که اسپانسر آن اپل بود، نشان داد که یک اپل واچ می‌تواند تعداد ضربان قلب نامتعارف را تشخیص دهد.

اپل اپل واچ اپل واچ سری 4

برای انجام این تحقیق، 400 هزار کاربر اپل واچ فرا خوانده شدند و 5 درصد آنها گزارش دادند که اعلانی دریافت کرده‌اند که ضربان قلب آنها منظم نیست. برای ساعت این 2000 نفر یک پچ ارسال شد تا به سنسور شمارنده ضربان قلب موسوم به الکتروکاردیوگرام کمک کند این پروژه را به انجام برساند.

AFib که نوعی ضربان قلب نامنظم است می‌تواند منجر به سکته، ایجاد لخته خونی، ایست قلبی و دیگر بیماری‌های جدی شود و اتفاقاً همین AFib به اپل واچ‌های شرکت‌کنندگان ارسال شد. لازم به ذکر است که AFib سالیانه باعث مرگ 130 هزار آمریکایی می‌شود. حدود 33 درصد اعضای این مطالعه مشاهده کردند که پچ ECG پیام داده مبتلا به AFib هستند.

حدود 57 درصد مشارکت کنندگان پس از دریافت این پیام هشدار تحت درمان پزشکی قرار گرفتند. دکتر میتش پاتل، استادیار دانشکده داروسازی و پزشکی پرلمن می‌گوید علی‌رغم اینکه اپل واچ‌ها خطرات و بیماری‌های قلبی را به خوبی بررسی می‌کنند ولی اگر گزینه‌ای وجود داشت تا کاربران را به انجام اقدامات پیش‌گیرانه تشویق می‌کرد، بسیار عالی می‌شد. به عبارت دیگر، دریافت پیام هشدار و بی‌توجهی به آن می‌تواند نتایج به مراتب بدتری به همراه داشته باشد.

در این پروژه تحقیقاتی، وقتی اپل واچ یک نفر پیام هشدار ارسال می‌کرد، او را وادار می‌ساخت تا توسط یکی از پزشکان ویزیت شود.  لازم به ذکر است که پچ ECG برای دریافت‌کنندگان هشدار فرستاده می‌شد تا یک هفته شیوه ضربان قلب او را زیر نظر بگیرد.

محققان حاضر در این پروژه عنوان کردند که وقتی پزشکان از داده‌های دریافت شده از وسایل بیماران استفاده می‌کنند، باید بسیار مراقب باشند. دکتر دیپاک بهات، کاردیولوژیست از بوستون انجام این تحقیق را بااهمیت دانسته چرا که معتقد است در آینده افراد بیشتری از وسایل پوشیدنی استفاده خواهند کرد.

لیوید مینور، مدیر دانشکده داروسازی استفورد می‌گوید:«« انقباض مصنوعی قلب تنها آغاز راه این پروژه تحقیقاتی است چرا که با این کار می‌توانیم تکنولوژی دستگاه‌های پوشیدنی را بررسی کنیم و قادر خواهیم بود از روی دادن بیماری‌های خطرناک جلوگیری نماییم»».

دکتر مارکو پرز، استادیار و پزشک بخش قلب در استفورد می‌گوید:«« آزمایشی که انجام دادیم اطلاعات مهمی در مورد پتانسیل و تأثیر تکنولوژی‌های پوشیدنی بر سلامت انسان‌ها را نشان داد»».

اپل تصمیم دارد در زمینه پزشکی گام‌های بزرگی بردارد و به نظر می‌رسد تولید اپل واچ ابتدای راه این کمپانی باشد. اگرچه اپل واچ سری 4 دارای سنسور شمارنده ضربان قلب است ولی گویا کمپانی تولیدکننده می‌خواهد حسگر دیگری در آنها قرار دهد تا بدون نیاز به واکسن بتواند مقدار قند خون کاربران را بررسی کند. از داده‌های این سنسور بدین منظور استفاده خواهد شد تا به بیمار بگوید چه‌قدر انسولین نیاز دارد تا قند خون او را به اندازه نرمال برساند. در حال حاضر پزشکان فعال در عرصه دیابت باید قطره‌ای از خون بیمار را بررسی کنند تا به این نتایج دست یابند ولی با امکانی که اپل فراهم خواهد کرد، آزمایش چندین بار در روز صورت می‌پذیرد و اگر این شرکت در این زمینه موفق شود، احتمالاً پرفروش‌ترین برند در بین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند خواهد شد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44384 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/26 تعداد مشاهده: 2439
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر