کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت بینگ، کدهای جستجوگر گوگل را دزدیده است

 کمپانی گوگل اخیراً شکایتی را تنظیم کرده که طبق آن موتور جستجوی بینگ (Bing) متعلق به مایکروسافت، کدهای بخش نمایش نتایج حاصل از جستجو را به سرقت برده است.

 نوار ابزار (Toolbar) بینگ به طور مخفیانه رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل را تجزیه و تحلیل می کرده است. نوار ابزار بینگ، منتظر می ماند تا کاربر از میان جستجوهایش در گوگل بر روی سایت های مناسب کلیک کند و سپس از لیست این سایت ها، برای بهتر شدن نتایج خود استفاده می کرده.

به گزارش وین بتا، مهندس “Amit Singhal” از مدریران بخش توسعه الگوریتم رنکینگ گوگل در این زمینه می گوید، این یک تقلب آشکار توسط بینگ است.

او می گوید:

من تمام زندگی شغلی خود را صرف آن کردم که موتور جستجویی کارآماد ارائه دهم. با جستجوگرهای رقیب هم مشکلی ندارم و از پیشرفت آنها نیز ناخرسند نمی شوم. اما در فرهنگ من کپی کاری، خلاقیت نیست.

اگر بخواهیم به تاریخچه کپی کاری های بینگ و گوگل بپردازیم باید گفت، غلطگیر املایی (Spell correction) اولین موردی بود که بینگ آنرا از روی گوگل کپی کرد. گوگل پس از اصلاح غلط املایی، کلمات جستجو شده را به کاربر نمایش می دهد حال آنکه بینگ بدون غلطگیر کلمه صحیح را تشخیص و مستقیماً آنرا به نمایش می گذارد.

گوگل پس از آنکه متوجه شد بینگ به نحوی از املای تصحیح شده کلمات توسط آن استفاده می کند و به قول معروف یک جای کار بینگ مشکوک است، بلافاصله تغییری در کدنویسی آن قسمت بوجود آورد تا همه چیز مخفیانه باقی بماند.

در حقیقت پس از این ماجرا بود که آنها متوجه شدند این قابلیت جستجوگر آنها چقدر می تواند مهم باشد و باید بیشتر حواسشان به شیطنتهای بینگ باشد. پس از آن، گوگل سعی کرد با ایجاد یک خرابکاری عمدی باعث اختلال در بینگ شود تا آنها دیگر نتوانند از این قابلیت استفاده نمایند.

ترفند گوگل برای آنکه نشان دهد بینگ از آنها دزد ی می کند اصطلاحاً به “ظرف عسل” معروف است. ظرف عسل گوگل بدین ترتیب عمل می کرد که اگر کاربر عبارتی نامفهموم مانند “adfgissoxss” را جستجو می کرد، اطلاعات یک جانور افسانه ای شاخدار برای او به نمایش در می آمد.

طولی نکشید که بینگ در تله ظرف عسل افتاد. پس از مدتی اگر شما در بینگ همان عبارت را جستجو می کردید دقیقاً به جواب گوگل می رسیدید و این بخوبی نشان می داد که آنها دارند به نحوی نتایج گوگل را سرقت می کنند.

با اینکه متهم به دام افتاده بود اما مایکروسافت دست بردار نبود، آنها مدعی بودند این فقط یک اتفاق ناشی از رفتار کاربران است.

مهندس “Stefan Weitz” مدیر ارشد اجرایی جستجوگر بینگ در دفاع از مایکروسافت اظهار داشت: “ما روشها و تکنیک های خاص خود را برای جستجو داریم و حاضر نیستیم جزئیات آنرا بازگو نماییم. نرم افزارهایی مانند نوار ابزار بینگ به ما کمک می کند بانک اطلاعات سایت های کلیک شده را تقویت نماییم، این مورد تنها یکی از فاکتورهایی است که ما برای بهبود جستجوگر خود از آن استفاده می کنیم. گوگل می خواهد با مطرح ساختن این مسائل کاربران را گمراه کند.”

همچنین مایکروسافت اعلام کرده است در برنامه ای که بزودی برای مرورگر بینگ در نظر گرفته است، به تمام سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ شفاف خواهد داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4439 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: WIN BETA تاریخ خبر: 1389/11/21 تعداد مشاهده: 1794
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر