کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر گوشی به سرقت رفت یا گم شد چه کنیم؟

آیا تا کنون اتفاق افتاده که گوشی‌تان گم شده باشد یا آن را دزدیده باشند؟ فرقی نمی‌کند که نگرانی شما از این بابت به خاطر پولی که برای موبایل داده‌اید است یا برای داده‌های شخصی. به هر ترتیب از دست دادن گوشی اتفاق خوبی نیست. اما بهترین کارها در چنین مواقعی چیست؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

گوشی موبایل سیمکارت تلفن همراه

سارقان بیشتر در کجاها کار خود را انجام می‌دهند؟

تجربه نشان داده که شهرهای بزرگ و مکان‌های شلوغ مانند رستوران‌ها، بهترین مکان‌ها برای دزدان هستند. این افراد با گذاشتن یک روزنامه یا نقشه روی موبایل و با پرت کردن حواس طعمه خود به وسیله حرف زدن و داستان تعریف کردن، گوشی او را به سرقت می‌برند.

دیگر جایی که سارقان گوشی‌ها را می‌دزدند، ایستگاه مترو یا اتوبوس است که معمولاً فرد صاحب موبایل آن را از جیب خود خارج می‌کند تا با آن تماس بگیرد ولی به همین دلیل سارق آن را می‌بیند و سعی در به سرقت بردن آن می‌کند.

در این بین کاملاً منطقی است که بابت ضرر مالی نسبت به این اتفاق واکنش منفی داشته باشید ولی واقعیت آن است که بیشتر باید به خاطر از دست دادن اطلاعات شخصی مانند مخاطبین، ایمیل‌ها، تصاویر و . . . نگران باشید بنابراین بسیار مهم است که در اولین فرصت آنها را از بین ببرید.

چگونه گوشی سرقت شده را پیدا کنیم؟

اندرویدی‌ها برای پیدا کردن گوشی گم‌شده خود راه‌های زیادی دارند که بهترین آنها استفاده از اپلیکیشن Find My Device است که با کلیک اینجا می‌توانید همه جزئیات آن را مشاهده کنید.

در این نرم‌افزار، چنان‌چه جیمیلی که در PC و گوشی وارد کرده بودید یکی بود، این امکان را خواهید داشت تا ببینید موبایل به چه شبکه وای‌فای وصل شده یا مقدار باتری آن چه‌قدر است. به علاوه، حتی اگر گوشی سایلنت بوده نیز می‌توانید کاری کنید با صدای بلند زنگ بزند یا داده‌های آن را از بین ببرید.

فقط در نظر بگیرید که برای پیدا کردن موقعیت مکانی دقیق گوشی، GPS باید از بالاترین دقت و بیشترین سیگنال استفاده کند.

گوشی موبایل سیمکارت تلفن همراه

روش‌های دیگری هم وجود دارد که همیشه کارایی خود را آنطور که انتظار می‌رفت نداشته‌اند اما بد نیست آنها را امتحان کنید که از آن جمله می‌توانیم به Cerberus Phone Security اشاره کنیم. این سرویس می‌تواند از چهره سارق عکس بگیرد، گوشی را در صورت روت بودن به تنظیمات کارخانه برگرداند و . . .

اگر گوشی را پیدا کردید، بهتر است خودتان سراغ دزد نروید و این کار را به پلیس بسپارید و چنان‌چه گوشی در خانه کسی مانده، طبیعتاً کارتان راحت‌تر است.

پیدا کردن گوشی با ساعت هوشمند

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای پیدا کردن گوشی، ساعت هوشمند است. سیستم عامل WearOS ویژگی دارد که می‌توانید با گفتن عبارت Find my smartphone به گوگل اسیستنت، به دنبال موبایل بگردید. سپس ساعت قادر خواهد بود کاری کند که گوشی زنگ بزند. البته انجام این کار به صورت دستی نیز امکان‌پذیر است.

با اتصال بلوتوثی نیز یک ساعت هوشمند می‌تواند گوشی را پیدا کند البته در صورتی که فرد سارق هنوز در نزدیکی شماست.

گوشی موبایل سیمکارت تلفن همراه

چنان‌چه موبایل خود را در یک ایستگاه مترو یا اتوبوس گم کرده‌اید، می‌توانید از مسئولین محل یا پلیس مربوط سؤال کنید.

چگونگی حذف داده‌های شخصی گوشی از راه دور

گوشی موبایل سیمکارت تلفن همراه

با استفاده از قابلیت Find My Device، شما می‌توانید داده‌های خود را از گوشی حذف کنید و فرد سارق نیز نمی‌تواند از آن جلوگیری کند. فقط در نظر داشته باشید که بازگرداندن اطلاعات دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود. به همین دلیل است که می‌گوییم همیشه از اطلاعات شخصی خود بکاپ بگیرید.

گوشی موبایل سیمکارت تلفن همراه

چگونه گزارش سرقت گوشی را بدهیم؟

بهترین فرصت برای اینکه گزارش بدهیم گوشی به سرقت رفته، در همان 48 ساعت اولیه است تا پلیس بتواند به مقامات این اجازه را بدهد دستگاه را قطع کنند.

برای گزارش سرقت گوشی به اطلاعات زیر لازم است:

شماره IMEI گوشی که معمولاً روی کارتن آن وجود دارد
مدل گوشی، رنگ و شرکت سازنده
شماره موبایل و شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی
مشخصات سارق، زمان و مکان سرقت

اگر بیمه سرقت دارید، می‌توانید مراتب را سریعاً به شرکت بیمه اطلاع دهید تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

چگونگی غیرفعالسازی خدمات تلفن همراه

اگر گوشی به سرقت رفت، مطمئناً فرد سارق با آن به دوستان خود زنگ خواهد زد. در چنین مواقعی به یکی از نمایندگان ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی بروید و از آنها بخواهید سیمکارت شما را قطع کنند. در صورتی که سیمکارت را قطع کردید، بلافاصله سرویس به آن ارائه نخواهد شد.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44439 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/08 تعداد مشاهده: 4750
سافت گذر