کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونگی تبدیل گوشی‌های هوشمند به رایانه

گوشی‌های هوشمند امروزی می‌توانند بسیاری از کارهایی که رایانه‌ها در گذشته انجام می‌دادند را در کم‌ترین زمان ممکن به انجام برسانند. این دستگاه‌ها حتی توانایی این را دارند تا به یک رایانه کوچک تبدیل شوند ولی چگونه؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

رایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپ

برای تبدیل یک گوشی هوشمند به رایانه، به موارد زیر نیاز است:

یک صفحه نمایش
ماوس
کیبورد

اتصال گوشی به صفحه نمایش

برای اینکه به جای اجرای نرم‌افزارها در نمایشگرهای کوچک گوشی‌ها، آنها را در صفحه نمایش‌های بزرگ ببینیم، باید از کروم‌کست برای گوشی‌های اندرویدی و اپل تی‌وی برای دستگاه‌های iOS استفاده کنیم.

رایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپ

در دو سیستم عامل اندروید و iOS، به ترتیب باید کروم‌کست و اپل تی‌وی را با ویژگی Screen Mirroring به صورت بیسیم به گوشی وصل کنید تا بتوانید از موبایل خود به عنوان یک رایانه بهره ببرید. البته در دستگاه‌های iOS، باید AirPlay را از طریق ویژگی گفته شده درون بخش Control Center فعال کرده تا به هدف خود برسید.

زمانی که همه مراحل بالا را به صورت تمام و کمال انجام دادید، گوشی به مانیتور وصل خواهد شد و می‌توانید محتوای آن را در صفحه نمایش ببینید. تنها مشکلی که در این بین وجود دارد، تأخیر و تیک‌هایی است که امکان دارد رخ دهند هرچند در اکثر مواقع این مسئله چندان هم حاد نخواهد بود.

اتصالات سیمی؛ بدون تأخیر و تیک

دلیل سخت بودن اتصال گوشی با سیم به یک صفحه نمایش، پورت‌های مختلف موجود در گوشی‌های هوشمند است. اگرچه دستگاه‌های iOS دارای درگاه Lighting هستند ولی گوشی‌های اندرویدی به تازگی از میکرو USB به USB Type-C مهاجرت کرده‌اند و به همین دلیل اتصال به مانیتورها برای این موبایل‌ها سخت‌تر است.

اگر گوشی شما دارای پورت USB Type-C است ولی مانیتور چنین درگاهی ندارد، باید یک مبدل خریداری کنید. البته چنان‌چه یک هاب مبدل USB Type-C داشتید، می‌توانید از اتصال HDMI بهره ببرید.

رایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپ

در این بین مشکلی که وجود دارد، عدم پشتیبانی همه گوشی‌های اندرویدی مانند ال‌جی V40، گوگل پیکسل 3 و وان‌پلاس 6 تی از این روش‌هاست. عجیب آن‌که حتی اگر شما یک گوشی اندرویدی قدیمی با درگاه میکرو USB داشتید، استفاده از مبدل MHL نیز همیشه ممکن است کار نکند.

در سمت دیگر، دارندگان گوشی‌های اپل باید به خاطر وجود قابلیت تبدیل پورت Lighting به HDMI، باید از این کمپانی تشکر کنند زیرا کاربران می‌توانند به راحتی گوشی خود را به یک مانیتور وصل نمایند.

دسکتاپ در گوشی‌های هوشمند

گوشی‌هایی مانند خانواده‌های گلکسی اس 10 و هوآوی میت 20 دارای نمای دسکتاپ مخصوص به خود هستند یعنی وقتی شما کابل‌های لازم را وصل کردید، سریعاً تصویری مانند رایانه دسکتاپ خواهید دید. بر این اساس، وقتی برخی کمپانی‌ها ادعا می‌کنند که تجربه کار کردن با رایانه‌ها را به گوشی‌های هوشمند می‌آورند، حرف گزافی نیست و واقعاً چنین چیزی انجام می‌شود.

رایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپ

اتصال ماوس و کیبورد

در اندروید، با استفاده از یک ماوس و کیبورد بلوتوثی می‌توانید آنها را به راحتی به گوشی وصل کنید. در iOS مشکلی با صفحه کلید وجود ندارد ولی اتصال ماوس کمی با دردسر همراه است.

رایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپرایانه موبایل PC گوشی‌های هوشمند دسکتاپ لپ‌تاپ

باز هم اگر ترجیح می‌دهید از اتصال سیمی استفاده کنید، مشکلی در سیستم عامل اندروید وجود ندارد زیرا با یک هاب و وصل کردن ماوس و صفحه کلید به آن، می‌توانید به راحتی به هدف خود برسید ولی همان‌طور که گفتیم، در سیستم عامل iOS امکان بهره‌گیری از اتصال سیمی فراهم نیست و تنها راه استفاده از کیبورد بلوتوثی می‌باشد.

اگرچه این راهکارها جای رایانه‌ها را نمی‌گیرند ولی در شرایطی که مجبور هستید، می‌توانند کار شما را راه بیندازد. فقط کافی است یک ماوس، کیبورد و مانیتور بلوتوثی کوچک همراه خود داشته باشید تا در همه جا بتوانید از این قابلیت بهره‌مند شوید.

در پایان اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند امروزی بیش از آن چیزی که فکرش را می‌کنیم و بیش از آن چیزی که نشان می‌دهند، توانایی دارند و فقط کافی است روش به کارگیری صحیح از آنها را بدانیم تا نهایت استفاده را ببریم.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44451 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/11 تعداد مشاهده: 3817
سافت گذر