کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار ناامیدکننده از تعداد دفعات نصب اندروید 9

اگر دقت کرده باشید، ما در سایت سافت گذر به صورت ماهانه تعداد نصب نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر می‌کردیم اما مدتی است که این اتفاق رخ نداده زیرا گوگل از اواخر سال گذشته میلادی دیگر این آمار را در اختیار کاربران قرار نداده است. اما دلیل انجام این کار چیست؟

گوگل اندروید اندروید P اندروید 9

حدود 158 روز پیش گوگل برای آخرین بار آمار تعداد نصب نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر کرد و در آن دیدیم دستگاه‌هایی که از اندروید 9 بهره می‌بردند تنها 4 درصد بود. اما حالا نمی‌دانیم آیا نسخه 7 جای ورژن 6 را گرفته و تبدیل به محبوب‌ترین نسخه اندروید شده یا خیر.

علی‌رغم وجود پیام‌های مختلف مبنی بر انتشار آمار تعداد نصب نسخه‌های مختلف اندروید، صفحه‌ای که این اطلاعات در آن‌جا دیده می‌شود از تاریخ 11 دسامبر سال گذشته آپدیت نشده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد.

جای تعجب دارد که شرکت بزرگی مانند گوگل با ارزش 830 میلیارد دلار نتوانسته جدول تعداد نصب نسخه‌های مختلف اندروید را آپدیت کند. آیا تیم توسعه‌دهندگان این کمپانی این توانایی را ندارند در شش ماه یک جدول ساده آماده نمایند؟

اگر بخواهیم با ذکر چند دلیل بگوییم که گوگل چرا این آمار را ارائه نمی‌کند، باید اذعان کنیم که به نظر می‌رسد این شرکت نمی‌خواهد کاربران از تعداد نصب نسخه 9 آگاه شوند ولی چنان‌چه این آمار منتشر شد، خواهیم دید که نهایتاً 4 تا 5 درصد کل گوشی‌ها به اندروید P آپدیت شده‌اند و این یعنی یک شکست بزرگ برای پروژه Treble گوگل (پروژه‌ای که به عنوان روشی سریع‌تر برای عرضه نسخه‌های جدید اندروید جهت گوشی‌هایی غیر از پیکسل مورد استفاده قرار گرفت).

دلیل دیگر می‌تواند این باشد: از آن جایی که گوگل می‌خواهد به یک شرکت تولیدکننده سخت‌افزار تبدیل شود، دوست ندارد دیگر رقبا مانند سامسونگ و اپل از تعداد گوشی‌های پیکسل فروخته شده آگاهی یابند. پیش از این هم اپل چنین رویه‌ای اتخاذ کرده و هیچ عدد و رقمی از تعداد آیفون‌های فروخته شده در اختیار دیگران قرار نداده بود.

به هر دلیل، به نظر می‌رسد باید انتشار این آمار را بر عهده توسعه‌دهندگان بدانیم هرچند بعید است از دست آنها نیز کاری بربیاید. شاید گوگل می‌خواهد در کنفرانس I/O خود اطلاعاتی در این زمینه بدهد. کسی چه می‌داند؟

البته با توجه به اینکه نسخه بتا اندروید Q منتشر شده، تقریباً حق همه کاربران اندرویدی است که ببینند نسخه P چه وضعیتی دارد ولی فعلاً خبری نیست.

کاربران مختلف نیز در کامنت‌های مختلف ابراز امیدواری کرده‌اند که مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر گوگل، این آمار هم به زودی آپدیت می‌شود ولی بودند برخی‌ها که فکر می‌کردند قرار نیست کمپانی مالک اندروید این آمار را منتشر کند.

لازم به ذکر است که تا کنون از گوگل در این‌باره سؤال شده ولی این شرکت پاسخی به پرسش‌ها نداده است.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44462 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/14 تعداد مشاهده: 3094
سافت گذر