کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه دوم بتا اندروید Q منتشر شد

به گزارش سافت گذر، هفته گذشته گوگل اولین نسخه بتا اندروید Q را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد و حالا گزارش داده دومین ورژن آزمایشی این نسخه از اندروید را پس از دریافت گزارش‌های مختلف مربوط به باگ، برای دارندگان دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی در دسترس قرار داده است. این کمپانی از وجود کاربرانی که با شوق و اشتیاق فراوان اندروید Q را آزمایش می‌کنند بسیار شگفت‌زده شده است.


یکی از ویژگی‌های جدیدی که در بتا 2 اندروید Q مشاهده شده، Bubbles نام دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تصویر کوچکی از اعلانات یک اپلیکیشن را مشاهده کنند. به نظر گوگل، این ویژگی بیش‌تر برای نرم‌افزارهای پیامرسان کاربرد دارد زیرا افراد می‌توانند راحت‌تر پیام دهند.

اندروید Q اندروید P اندروید 9 گوگل

برای همگام‌سازی با گوشی‌های تاشو و به خصوص گلکسی فولد که در تاریخ 26 آوریل به دست کاربران می‌رسد، گوگل شبیه‌ساز این نوع دستگاه‌ها را در نسخه 2 بتا اندروید Q آورده است. برای تطابق با نمایشگر گوشی‌های تاشو سامسونگ و هوآوی، این شبیه‌ساز دارای دو نوع تنظیمات است: صفحه نمایش 4.6 و 7.3 اینچی برای گلکسی فولد و 6.6 و 8 اینچی برای میت ایکس. لازم به ذکر است که این شبیه‌ساز در دستگاه اندروید مجازی در نرم‌افزار Android Studio 3.5 در دسترس است.

بتا 2 اندروید Q امکانی را فراهم کرده که به توسعه‌دهندگان این اجازه را می‌دهد تا مشخص کنند هنگام ضبط صدا از کدام میکروفون استفاده شود. گوگل برای نشان دادن این ویژگی، نشان داده که شخصی در حال ضبط فیلم با دوربین سلفی است و به گوشی می‌گوید با اسپیکر جلویی صداها را ضبط کند. در این بین، یک برنامه رابط نرم‌افزاری (API) به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد با یک‌دیگر ارتباط برقرار نمایند. گوگل اخیراً اعلام کرده که می‌خواهد از APIهایی استفاده کند که به صورت عمومی در دسترس هستند زیرا دیگر APIها خصوصی بوده و تغییری که در آنها ایجاد می‌شود در اختیار همه توسعه‌دهندگان قرار نمی‌گیرد.

خطرات نصب نسخه بتا اندروید Q

تا کنون حتماً متوجه شده‌اید که نصب نسخه‌های بتا اپلیکیشن‌ها خطرات خاص خود را دارند زیرا ممکن است روی برخی ویژگی‌های برنامه‌ها تأثیر منفی بگذارند ولی اگر با وجود این خطرات باز هم دوست دارید نسخه 2 بتا اندروید Q را دریافت کنید، به سایت مربوط بروید و ثبت‌نام نمایید. ضمن اینکه از طریق تنظیمات دستگاه و آدرس زیر هم امکان دریافت بروزرسانی‌ها وجود دارد:

تنظیمات> سیستم> پیشرفته> بروزرسانی سیستم

Settings> System> Advanced> System updates

برای اینکه ببینید آیا گوشی شما از اندروید Q بهره می‌برد یا خیر، به آدرس زیر بروید:

تنظیمات> درباره دستگاه> شماره ساخت

Settings> About Phone> Build number

اگر شماره ساخت با QPP شروع می‌شد، گوشی شما از نسخه بتا اندروید Q بهره می‌برد. چنان‌چه می‌خواستید به نسخه قبلی اندروید P برگردید، به همان سایت و تب Devices بروید و گوشی خود را انتخاب کنید تا در 24 ساعت لینک را دریافت کرده و به اندروید 9 بازگردید.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44467 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/15 تعداد مشاهده: 2999
سافت گذر