کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افشای اطلاعات کاربران فیسبوک این‌بار توسط دو اپلیکیشن

به گزارش سافت گذر، محققان امنیتی اینترنت به تازگی کشف کرده‌اند که دو نرم‌افزار مبتنی بر فیسبوک که روی سرورهای Amazon S3 کار می‌کردند، داده‌های کاربران را منتشر کرده‌اند.

فیسبوک مکزیک اپلیکیشن نرم‌افزار بدافزار

یکی از این برنامه‌ها مربوط به کمپانی مکزیکی Cultura Colectiva می‌باشد که 146 گیگابایت داده داشت که مربوط به 546 میلیون اطلاعات می‌شد. این داده‌ها عبارتند از لایک‌ها، کامنت‌ها، واکنش‌ها، نام‌های کاربری و . . . به نظر می‌رسد در تاریخ 10 ژانویه امسال اولین ایمیل مربوط به این نرم‌افزارها منتشر شد و همه از این اتفاق خبردار شدند ولی روز گذشته اقدامات امنیتی لازم در نظر گرفته شد.

دیگر برنامه At the Pool نام دارد که وضعیت آن به مراتب خطرناک‌تر است زیرا علاوه بر اطلاعات کاربران، رخدادها، رزروها و . . . ، پسوردهای افراد نیز به صورت متن منتشر شده بودند. قرار بر این بود تا اطلاعات این نرم‌افزار هم قابل دانلود باشند که اگر این اتفاق رخ می‌داد، وضعیت خیلی بدتر می‌شد.

خبر امیدوارکننده این است که شرکت مالک اپلیکیشن پیش از هشدار کارشناسان امنیتی اقدامات لازم را انجام داده بود ولی مشخص نیست داده‌ها چه‌قدر در اختیار برخی افراد قرار گرفته بودند. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار در سال 2014 مسدود شد و سایت کمپانی آن نیز هم‌اکنون از دسترس خارج است.

در این شرایط، اگرچه فیسبوک به صورت مستقیم در فرآیند درز اطلاعات دخالتی نداشت ولی باز هم پتانسیل این کمپانی در این امر مشهود است. امیدواریم چنین مشکلاتی در آینده کمتر پیش بیاید هرچند اطلاعاتی که تا کنون فاش شده‌اند را دیگر نمی‌توانیم برگردانیم.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44470 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/15 تعداد مشاهده: 2497
سافت گذر