کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر و ویدیو فوق‌العاده زیبا از گلکسی نوت 10

به گزارش سافت گذر، سامسونگ در تابستان امسال از جدیدترین پرچمدار سری نوت خود رونمایی خواهد کرد که ویژگی‌هایی از خانواده گلکسی اس 10 را به ارث خواهد برد.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 10

حالا حدود 4 یا 5 ماه مانده به معرفی رسمی گلکسی نوت 10، ویدیویی منتشر شده که این دستگاه را نشان می‌دهد.

این کلیپ مفهومی با اکثر شایعاتی که جدیداً شنیده‌ایم و مدعی شده بودند گلکسی نوت 10 مانند گلکسی اس 10 5G از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد، هماهنگ است.

حتی این احتمال نیز وجود دارد که لنزهای 12 مگاپیکسلی زاویه گسترده با قابلیت ثابت‌سازی تصاویر و دریچه لنز دوگانه مبتنی بر نور دریافتی، 16 مگاپیکسلی زاویه فوق گسترده، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور تشخیص عمق 3D هم در نوت 10 وجود داشته باشد.

حسگر تشخیص عمق سه بعدی سبب گرفتن تصاویر بوکه و تار شدن پس‌زمینه در پشت سوژه هنگام فیلمبرداری خواهد شد. اگرچه گوشی‌های مختلفی هم‌اکنون چنین ویژگی را دارند ولی برای نخستین بار است که این قابلیت برای فیلمبرداری عرضه شده است.

آنطور که سامسونگ وعده داده، دوربین تشخیص عمق سه بعدی افکت‌های واقعیت افزوده را نیز با خود خواهد آورد.

در مورد ویژگی‌های گلکسی نوت 10 دو احتمال وجود دارد: یا اینکه سامسونگ قابلیت‌های مشترکی میان این دستگاه و گلکسی اس 10 5G خواهد آورد و یا اینکه امکانات این دستگاه مخصوص خودش می‌باشد.

همچنین کمپانی کره‌ای ممکن است برای مقابله با اقدام کمپانی رقیب یعنی هوآوی، سیستم زوم 5 برابری و دیجیتالی را به محصولاتش بیاورد.

بد نیست اشاره کنیم که انتظار می‌رود در گلکسی نوت 10 شاهد حضور نمایشگر Infinity-O به همراه دوربین سلفی دوگانه و سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش باشیم.


البته در این ویدیو فرض بدین صورت است که نمایشگر Infinity-O نوت 10 هیچ‌گونه بریدگی مشخصی برای دوربین جلو ندارد. حتی سامسونگ نیز تا کنون از احتمال نصب دوربین‌های سلفی روی برد گوشی‌ها سخن گفته تا دیگر نیازی به خراب کردن ظاهر صفحه نمایش‌های AMOLED نباشد. به هر حال، بعید است چنین تکنولوژی برای 4 یا 5 ماه آتی آماده شود.

در مورد پردازنده نیز بگوییم که احتمالاً در گلکسی نوت 10 شاهد حضور اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 خواهیم بود هرچند ممکن است اگزینوس 9825 نیز تا چند ماه آینده تولید شود و آن را در نوت بعدی سامسونگ ببینیم.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44479 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/17 تعداد مشاهده: 2890
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر