کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده رسمی از هواپیماهای بدون سرنشین گوگل در استرالیا

به گزارش سافت گذر، معمولاً هواپیماهای بدون سرنشین را به مدت کوتاهی به صورت آزمایشی به کار می‌گیرند و پس از بازه زمانی خاصی دیگر از آنها استفاده نمی‌شود ولی حالا کمپانی Wing وابسته به گوگل توانسته در استرالیا حدود 3000 سفارش را به افراد متقاضی ارسال کند.

Wing گوگل هواپیماهای بدون سرنشین

این سرویس با پوشش حدود 100 خانه در مناطقی خاص آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند با استفاده از یک اپلیکیشن، غذا و دارو سفارش دهند. سپس بعد از فشردن دکمه خرید و با گذشت چند دقیقه، محموله به آنها ارسال خواهد شد و هواپیماهای بدون سرنشین بالای حیاط خانه‌ها آمده و سپس فرود می‌آید تا سفارشات را به انسانها تحویل دهد.

شرکت Wing در یک پست برای اعلام رسمی استفاده از این تکنولوژی نوشت:«« فرقی نمی‌کند که شما در خانه فرزند مریض دارید یا می‌خواهید از کودکی مراقبت کنید. فرقی نمی‌کند که برنامه کاری فشرده‌ای دارید یا اصلاً حوصله رفتن به فروشگاه را ندارید. کمپانی Wing با سازمان‌های تجاری محلی همکاری کرده تا به مشتریان فرصت این را بدهد تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را در عرض چند دقیقه تحویل بگیرند»».

Wing گوگل هواپیماهای بدون سرنشین

لازم به ذکر است که شرکت Wing از سال 2014 در حال تولید هواپیماهای بدون سرنشین خود در استرالیا بوده و از سال 2017 نیز آنها را آزمایش می‌کرده است.

این کمپانی اخیراً مجوزهای لازم را از مقامات امنیت هوایی و شهری استرالیا کسب کرده که البته با محدودیت‌هایی نیز همراه است. برای مثال، هواپیماهای بدون سرنشین باید از خیابان‌های اصلی شهر و در ارتفاع 5 متری و با فاصله 2 متری افراد پرواز کنند و با همین شرایط نیز سفارشات را به متقاضیان تحویل دهند.

به علاوه، پیش از ساعت 7 صبح هر روز، قبل از 8 صبح روزهای دوشنبه تا سه‌شنبه و روزهای یک‌شنبه و روزهای تعطیل پرواز این وسایل ممنوع می‌باشد. دلیل چنین قوانینی ایجاد سروصدای زیاد به خاطر 12 روتور و 2 موتور موجود در این وسایل است. در واقع اخیراً اعتراضاتی به سروصدای این هواپیماهای بدون سرنشین به گوش مقامات رسیده است.

برای اینکه دقت این پروژه مشخص شود، Wing اعلام کرده که اطلاعات مکانی دقیقی دارد و در هفته‌های آتی نشان خواهد داد که چگونه می‌تواند این فناوری را به خوبی به اجرا درآورد.

در پایان اشاره کنیم که Wing تصمیم دارد چنین سرویسی را به فنلاند نیز ببرد تا در شرایط طاقت فرسای زمستان نیز آزمایش کند.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44499 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/21 تعداد مشاهده: 2807
سافت گذر