کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیر نزولی فروش آیفون‌های اپل و شایعات آیفون‌های 2019

به گزارش سافت گذر، اخیراً یک گزارش منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران زیاد از خدمات ارائه شده توسط اپل راضی نیستند. ضمن اینکه خودِ کمپانی نیز اعلام کرده که انتظار دارد در آمار سالانه فروش آیفون‌ها با سیر نزولی روبه‌رو شود.

اپل آیفون آی‌تونز

مؤسسه سرمایه‌گذاری Credit Suisse با تحلیلگران خود به این نتیجه رسیده که فروش آیفون‌های اپل نسبت به سال گذشته 12.4 درصد کاهش یافته است و این یعنی سقوط آزاد نسبت به آمار 3.2 درصدی سال 2018. اپل پارسال 218 میلیون آیفون به فروش رساند که بر اساس آمار Credit Suisse، انتظار می‌رود تعداد آنها در سال جاری میلادی به 191 میلیون کاهش یابد. از جمله دلایل این کاهش فروش، استفاده از آیفون‌ها برای مدتی طولانی‌تر توسط کاربران می‌باشد. در این گزارش، افزایش قیمت آیفون‌ها به عنوان منبعی برای درآمد شناخته شده است.

اگرچه اپل در چین 6 درصد قیمت محصولاتش را کاهش داده ولی باز هم موفق نخواهد شد به درآمد بیش‌تری دست یابد زیرا تقاضاها افزایش نخواهد یافت. این مؤسسه معتقد است که شرایط تنها در سال 2020 یعنی زمانی که آیفون 5G و محصولات جدید اپل با طراحی تازه وارد بازار می‌شوند، تغییر خواهند کرد.

با این شرایط، گویا خودِ اپل نیز انتظار افزایش درآمد از سمت آیفون‌ها را ندارد و به همین خاطر دو برابر شدن درآمد از خدمات را هدف خود معرفی کرده است. بعد از فروش گوشی‌های هوشمند، سرویس‌هایی مانند اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس، اپل نیوز پلاس، اپل پی، آی‌تونز و . . . . بیشترین درآمد را نصیب اپل می‌کنند و شاید هم به همین دلیل باشد که این کمپانی می‌خواهد تمرکز خود را روی این نوع برنامه‌ها بگذارد. Credit Suisse بر این باور است که درآمد 40 میلیارد دلاری خدمات اپل در سال 2018 به 65 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید. در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته، این شرکت توانسته 11 میلیارد دلار کسب کند و این یعنی رشد 19 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال.

در همین سه ماه اشاره شده، فروش آیفون‌ها 15 درصد با کاهش روبه‌رو بوده و از 59.8 میلیارد دلار در سال 2017، به 51.9 میلیارد دلار در سال 2018 رسیده است. لازم به ذکر است که اپل تا کنون رکورد 1.4 میلیارد دستگاه فعال روزانه که 900 میلیون عدد از آنها آیفون بوده را به نام خود ثبت کرده است.

باتری‌های بزرگ‌تر در آیفون‌های سال 2019

در این بازه زمانی و به مانند سال‌های گذشته، شایعاتی در مورد آیفون‌های بعدی اپل به گوش می‌رسند. بر اساس ادعای یک آژانس خبری ژاپنی، آیفون XI مکس و آیفون XI به ترتیب از نمایشگرهای 6.5 و 6.1 اینچی AMOLED بهره خواهند برد و ماژول دوربین اصلی سه‌گانه هم در پشت آنها وجود خواهد داشت. به علاوه، مینگ چی کو ( تحلیلگر شناخته‌شده) هم انتظار دارد ظرفیت باتری آیفون‌های امسال با رشد چشمگیری روبه‌رو شود.

او می‌گوید که مدل XI ممکن است از باتری با ظرفیت 3189 تا 3322 میلی‌آمپر بر ساعت بهره ببرد. اگر چنین چیزی رخ دهد، شاهد رشد بی‌نظیر منبع نیرو نسبت به آیفون ایکس اس با باتری 2958 میلی‌آمپر بر ساعت خواهیم بود. آیفون ایکس اس مکس نیز در حال حاضر از باتری 3174 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند و احتمال دارد در سال 2019 این رقم 300 تا 500 میلی‌آمپر بر ساعت افزایش یابد. آیفون ایکس آر که در میان محصولات اپل، تا کنون بهترین دوام باتری را داشته، ممکن است در این زمینه رشد نکند و از منبع نیروی 3089 میلی‌آمپر بر ساعت بهره ببرد تا به این صورت تنها 200 میلی‌آمپر ظرفیت آن بیشتر شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44504 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/23 تعداد مشاهده: 3062
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر