کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بهترین خرید اینترنتی با کمترین قیمت بازار در سایت اسک

بهترین خرید اینترنتی با کمترین قیمت بازار در سایت اسک
اسک مرجع معرفی کالا، فروشندگان و بهترین قیمت محصولات

در خرید به شکل سنتی مشکلاتی بسیاری چون ترافیک شهری، آلودگی هوا، صرف هزینه جهت رفت و آمد به مراکز خرید و... وجود دارد از این رو بسیاری از افراد برای فرار از این دغدغه ها به خرید اینترنتی راغب شده اند. فروشگاه های آنلاین یا همان فروشگاه های مجازی در اینترنت اقدام به فروش انواع محصولات مورد نیاز خانواده های ایرانی می کنند که تعداد آنها بسیار زیاد است اگر شما قصد خرید گوشی موبایل، خرید ساعت مچی، خرید ماشین ظرفشویی و هر آنچه را که نیاز دارید از این فروشگاه های مجازی دارید باید دقت کنید که محصول مورد نظرتان را از فروشگاه های معتبر که محصولاتی اصل را به مشتریان ارائه می دهند خریداری فرمایید تا پولتان را در قبال خرید محصولی تقلبی دور نریخته باشید.

قیمت ساعت مچی

 
قیمت محصولات چون قیمت ساعت مچی، قیمت لوازم خانگی، قیمت گوشی موبایل، قیمت ماشین ظرفشویی و ... در فروشگاه های مختلف، متفاوت است، بی شک تمامی افراد دوست دارند که کالای خود را با مناسب ترین قیمت بازار خریداری کنند و یا به اصلاح عامیانه سرشان کلاه نرود. برای اطلاع از همین تفاوت قیمت ها شما می بایست به تک تک فروشگاه های مجازی سر بزنید و قیمت محصول انتخابی خود را مقایسه و بررسی کنید که مطمعنا زمان و انرژی فراوانی را از شما می طلبد. تا اینجا به برخی از مشکلات خرید اینترنتی اشاره کردیم که سبب می شود بسیاری از افراد از این شیوه خرید پشیمان شوند. 

سایت اسک به عنوان مرجع تخصصی قیمت کالا و خدمات تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی لوازم مورد نیازتان را بتوانید از فروشگاه های مجازی معتبر با بهترین قیمت بازار خریداری فرمایید تا تجربه یک خرید آنلاین خوب و اطمینان بخش را برای مشتریان عزیز فراهم آورد.

قیمت گوشی موبایل
 

معرفی سایت اسک
گروه متخصص و حرفه ای سایت اسک به صورتی کاملا هوشمندانه انواع لوازم خانگی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، بخاری و..)، لوازم دیجیتال ( گوشی موبایل، تبلت)، لوازم صوتی تصویری، انواع ساعت و ... را در دسته های مختلف قرار داده است تا شما به سرعت هر آنچه که نیاز دارید را بیابید. 
با ورود به دسته مورد نظرتان شاهد مجموعه ای عظیم از انواع مدل های کالای انتخابی خواهید بود که براساس برندهای گوناگون خارجی و داخلی جمع اوری شده اند. برای مثال شما با انتخاب دسته دسته ساعت و سپس ساعت مچی انواع مدل های ساعت مچی را مشاهده می کنید و براساس هر نوع سلیقه می توانید محصولی ایده آل را یافت کنید.
اسک جهت جستجوی آسان تر و یافتن محصولی خاص فیلترهای گوناگونی چون برند سازنده، قیمت، عنوان خاص و .. را در صفحه قرار داده است. برای مثال اگر شما قصد خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ را دارید کافی است از قسمت سازنده، برند سامسونگ را انتخاب کنید تا تمامی مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ در صفحه به نمایش دربیاید و اگر قیمت ماشین ظرفشویی برایتان در الویت است از فیلتر قیمت می توانید استفاده کنید. 

قیمت ماشین ظرفشویی

 
شما عزیزان با یک نگاه به قیمت های درج شده بر زیر هر یک از محصولات می توانید به سرعت محصولی متناسب با بودجه مالی خود را پیدا کنید لازم به ذکر است که قیمت های درج شده در سایت اسک هر چند ساعت تغییر داده شده و کاملا به روز شده می باشند برای مثال قیمت گوشی موبایل براساس نوسات بازار در سایت اسک درج شده است.
داشتن شناخت و اطلاعات کافی از محصول سبب می شود تا شما خریدی مناسب و متناسب با خواسته هایتان داشته باشد در همین راستا اسک اطلاعات کامل و دقیقی را از انواع محصولات در اختیار شما قرار می دهد با انتخاب هر یک از محصولات به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید به اطلاعات فنی، تصاویر، ویژگی های آنها دسترسی پیدا کنید و این به معنای انتخاب و خرید درست محصول است.
همان طور که گفته شد حجم گسترده ای از فروشگاه های مجازی در بستر اینترنت وجود دارد، به همبن دلیل یافتن فروشگاهی معتبر که محصولاتی اصل را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد کاری سخت است. یکی از ویژگی های بارز سایت اسک این است که در بخش مشخصات محصول در سربرگ قیمت ها می توانید قیمت محصول انتخابی برای مثال قیمت ساعت مچی مورد نظرتان را در فروشگاه های مجازی معتبر که اقدام به فروش آن می کنند مقایسه و بررسی کنید و پس از بررسی های لازم با کلیک بر روی خرید آنلاین به فروشگاه انتخابی تان متصل شده و خرید اینترنتی خود را انجام دهید. 
تمامی فروشگاه های درج شده در سایت اسک کاملا معتبر بوده و محصولاتی اصل را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. 
شما به راحتی محصول انتخابی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و از نظر و تجربه آنها در مورد محصول آگاه شوید. یکی از ویژگی های جالب سایت اسک امکان اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تلگرام و ... است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44538 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: ask.ir تاریخ خبر: 1398/01/28 تعداد مشاهده: 3031
کلید واژه ها:
سافت گذر