کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری موتورولا و پوما برای تولید کفش‌های ورزشی

به گزارش سافت گذر، دو شرکت موتورولا (تولیدکننده گوشی‌های هوشمند) و پوما (تولیدکننده وسایل ورزشی) اخیراً با همکاری یک‌دیگر کفش‌های ورزشی تولید کرده‌اند که ابزار فناوری خاصی ندارد ولی به خاطر همراهی تکنولوژی با وسایل ورزشی یک محصول بسیار مهم به شمار می‌روند.

پوما موتورولا کفش

موتورولا و پوما می‌گویند:«« این کفش‌ها که RS-X شناخته می‌شوند، شیوه طراحی خود را از محصولات کلاسیک کمپانی تولیدکننده موبایل گرفته‌اند تا افراد را یاد گوشی‌های دهه‌های 80 و 90 بیندازند. برای دست‌یابی به این هدف، نوعی پوشش روی این کفش‌ها وجود دارد که نشان‌دهنده دکمه‌های آن گوشی‌های قدیمی می‌باشد. حالا از آن جایی که محصولات جدید پوما و موتورولا برای نسل جدید ساخته شده‌اند، شاهد نوع پوشش رنگی تازه‌ای هستیم. ضمن اینکه در فصل‌های آتی این همکاری ادامه خواهد یافت تا شاهد معرفی تی‌شرت‌ها، لباس‌ها، شلوارک‌های ورزشی و . . . باشیم که باز هم خاطرات گوشی‌های قدیمی موتورولا مانند کیبوردهای  QWERTYو .  . . را زنده می‌کنند»».

آدام پاتریک، مدیر بازاریابی پوما می‌گوید:«« از اینکه با برندی کار می‌کنیم که دوست دارد در زمینه ارتقای فرهنگ و نوآوری گام بردارد، بسیار خوشحالیم. با کمک موتورولا، ما صنعت کفش‌های ورزشی را وارد فاز جدید خود خواهیم کرد که استایل محصولات دهه 80 به همراه جزئیات مربوط به آن زمان را با خود خواهند آورد»».

پوما موتورولا کفش

رناتا آلتنفلدر، مدیر بازاریابی موتورولا می‌گوید:«« با بیش از 90 سال تجربه در زمینه نوآوری، ما تا کنون گوشی‌های کلاسیک و قدیمی تولید کرده‌ایم که لحظات جذابی از مد و فرهنگ را به وجود آورده‌اند. همکاری ما با پوما نشان‌دهنده این است که تکنولوژی و استایل می‌توانند هنوز هم یک‌دیگر را تکمیل کنند»».

پوما موتورولا کفش

کفش‌های جدید پوما و موتورولا از تاریخ 4 می قابل خرید و فروش خواهند بود ولی قیمت آنها هنوز مشخص نشده است.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44541 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/29 تعداد مشاهده: 2331
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر