کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین اخبار در مورد پلی‌استیشن 5

به گزارش سافت گذر، پس از سال‌ها خبر و شایعه، مدیر طراحی سیستم پلی‌استیشن 5 یعنی مارک سرنی آخرین اطلاعات در مورد نسخه بعدی کنسول بازی سونی را اعلام کرد.

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

اگرچه نام این دستگاه هنوز رسماً تأیید نشده ولی گفته می‌شود که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پلی‌استیشن 5 قدرت زیادی خواهد داشت. بر این اساس، طرفداران و تولیدکنندگان ایکس‌باکس باید از ظهور یک کنسول بازی قدرتمند از سوی کمپانی ژاپنی نگران باشند.

با توجه به اینکه فروش پلی‌استیشن 4 بیش از ایکس‌باکس وان بوده، می‌توانیم ادعا کنیم که سونی همین حالا هم توانسته ورژن بعدی ایکس‌باکس را شکست دهد.

در ادامه می‌توانید 5 ویژگی قطعی پلی‌استیشن 5 که گفته می‌شود برگ برنده این کنسول بازی نسبت به نسخه آتی ایکس‌باکس است را مشاهده کنید:

1) CPU و GPU قدرتمند

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

بر اساس اعلام مارک سرنی، CPU پلی‌استیشن 5 مبتنی بر سومین نسل پردازنده‌های AMD Ryzen خواهد بود که دارای 8 هسته می‌باشد و توسط فرآیند 7 نانومتری Zen 2 میکرو سازه ساخته شده است.

همچنین، GPU نیز از نوع Radeon است که نه تنها نسبت به خانواده Navi توانایی بیشتری دارد بلکه از نوعی شیوه نورپردازی بهره می‌برد که تا کنون فقط برخی فیلم‌های باکیفیت دنیا از آن استفاده کرده‌اند. با این توضیحات، کیفیت تصاویر در پلی‌استیشن 5 با کیفیت تصاویر در پلی‌استیشن 4 اصلاً قابل قیاس نیست.

2) تراشه مخصوص برای پخش صدای 3D

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

در پردازنده AMD پلی‌استیشن 5، واحدی خاص برای پخش صدای 3D وجود خواهد داشت. سرنی در این‌باره می‌گوید:«« به عنوان یک گیمر، از اینکه می‌بینم کیفیت صدا در پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 تفاوتی نکرده واقعاً تأسف می‌خورم. در نسخه بعدی کنسول بعدی سونی، می‌خواهیم نشان دهیم که وقتی یک کارت گرافیک قوی می‌گذاریم، چگونه صدا هم می‌تواند باکیفیت‌تر شود»».

همیشه صدا یکی از فاکتورهای اصلی لذت بردن از بازی‌ها بوده و حالا که می‌بینیم سونی قصد دارد این فاکتور را ارتقا دهد، بسیار خوشحالیم.

3) سرعت بالای اجرای بازی‌ها و SSD به عنوان حافظه

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

مارک سرنی تأیید کرده که نسل بعدی پلی‌استیشن از یک درایو SSD به عنوان حافظه بهره خواهد برد. چنین روشی اجازه می‌دهد بازی‌ها با سرعت بالایی اجرا شوند و گیمرها هم لذت بیشتری ببرند.

در یک آزمایش و برای تأیید این قابلیت، مارک سرنی بازی Spider-Man را هم در پلی‌استیشن 4 و هم در پلی‌استیشن 5 اجرا کرد. در کنسول قدیمی‌تر، حدود 15 ثانیه طول کشید تا بازی اجرا گردد ولی در کنسول جدیدتر این رقم به 0.8 ثانیه کاهش یافت؛ این یعنی پیشرفت 1774 درصدی سرعت در یک کنسول بازی.

با این فرضیه، می‌توانیم ادعا کنیم که پلی‌استیشن 5 دیگر از مشکلات پخش تصاویر باکیفیت و . . . رنج نخواهد برد.

4) پشتیبانی از کیفیت تصاویر 8K

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

از آن جایی که پیش از این قرار بود پلی‌استیشن 5 در سال بعد رونمایی شود، گفته می‌شد که این کنسول از کیفیت تصاویر 4K و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد زیرا اکثر گیمرها تا آن زمان به این فرمت دسترسی خواهند داشت.

ولی حالا که تقریباً قطعی شده که پلی‌استیشن 5 در سال 2020 معرفی می‌شود، مارک سرنی مدعی است که این کنسول از فناوری 8K پشتیبانی خواهد کرد که فعلاً تعداد کمی از افراد به این گرافیک تصاویر دسترسی دارند.

5) واقعیت مجازی در پلی‌استیشن 5

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 PS5

علاوه بر اینکه گفته می‌شود پلی‌استیشن 5 از هدست‌های واقعیت مجازی پشتبیانی می‌کند، به گوش می‌رسد که این کنسول بازی به راحتی با دستگاه PSVR 2 هم به راحتی جفت خواهد شد.

وقتی که از مارک سرنی در مورد همین موضوع و معرفی هدست PSVR 2 همزمان با پلی‌استیشن 5 سؤال شد، او این‌گونه پاسخ داد:«« نمی‌خواهم جزئیات را افشا کنم ولی می‌گویم که واقعیت مجازی برای ما اهمیت بسیاری دارد و مطمئناً دستگاه PSVR 2 با کنسول جدید سونی هماهنگ خواهد بود»».

حالا اگر مایکروسافت نتواند ایکس‌باکس 2 را با تغییرات عمده‌ای همراه کند، مطمئناً پلی‌استیشن 5 گوی سبقت را خواهد ربود و بهترین کنسول بازی دنیا خواهد شد.

زمان معرفی پلی‌استیشن 5 مشخص شد

یکی از خبرنگاران وال‌استریت‌ژورنال به نام تاکاشی موژیزوکی که معمولاً در مورد برنامه‌های آتی شرکت‌های ژاپنی نظرات دقیقی ارائه می‌کند، اعلام کرده که نسخه بعدی پلی‌استیشن حداقل تا 12 ماه آتی معرفی نخواهد شد.

او همچنین مدعی شده که سونی تا کنون 215 میلیون و 771 هزار و 880 پوند برای بهبود پلی‌استیشن 5 هزینه کرده که رقم قابل‌توجهی است.

موژیزوکی می‌گوید:«« به گفته سونی، حداقل تا 1 سال دیگر، پلی‌استیشن 5 معرفی نخواهد شد. این کمپانی قصد دارد با افزایش 40 درصدی بودجه گسترش کنسول بازی خود رقم را به 31.1 میلیارد ین ژاپن برساند»».

مطمئناً چنین خبری را می‌توانیم تأیید کنیم زیرا با آخرین اخبار و شایعات کاملاً هماهنگ هستند.

پیش از این هم مارک سرنی در مصاحبه‌های مختلف و به صورت مستقیم و غیرمستقیم خبر داده بود که پلی‌استیشن 5 زودتر از سال 2020 معرفی نمی‌شود. ضمن اینکه در گزارش‌های ابتدای سال جاری میلادی نیز دیدم که قرار است ایکس‌باکس 2 و پلی‌استیشن 5 در نمایشگاه E3 سال 2020 پا‌به‌پای هم‌دیگر رقابت کنند.

با این حساب، اگر قرار است تا 12 ماه آتی شاهد معرفی کنسول بعدی سونی نباشیم، باید زمان عرضه آن را هم ماه می 2020 بدانیم.

بر این اساس، سونی در نمایشگاه E3 امسال غایب خواهد بود تا پلی‌استیشن 5 را گسترش دهد اما هنوز در مورد برنامه‌های این کمپانی که قرار است در E3 2019 به اجرا درآید، خبری به گوش نمی‌رسد. باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس 2؟ نظر خود را به همراه دلیل با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44591 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/08 تعداد مشاهده: 2733
سافت گذر