کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتتاح اولین فروشگاه تمام اتوماتیک در انگلیس

به گزارش سافت گذر، برای نخستین بار در کشور انگلیس، فروشگاهی افتتاح شده که مشتریان بدون اینکه نیاز باشد در صف بایستند تا پرداخت را انجام دهند، می‌توانند از آن خارج شوند. این فروشگاه در مرکز لندن واقع شده و توسط یکی از سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای انگلیس اداره می‌شود.

هوش مصنوعی آمازون سنسور دوربین QR

در این شیوه خرید، مشتریان باید کد QR هر چیزی که می‌خواهند را با اپلیکیشن مربوطه اسکن کنند و در نهایت پیش از خروج و اسکن کد QR نهایی، توسط سرویس‌های Apple Pay یا Google Pay هزینه را پرداخت نمایند.

مدتی است که چنین شیوه‌ای در انگلیس در حال آزمایش شدن است و این فروشگاه نیز قرار است در یک بازه زمانی سه‌ماهه امتحان شود. ضمن اینکه یک میز وجود دارد تا افرادی که می‌خواهند به شیوه‌های سنتی پرداخت را انجام دهند، به هدف خود برسند.

از نکات قابل‌توجه، حذف اقلامی است که نیاز به تأیید سن افراد دارد تا زمان کمتری صرف خرید شود.

از جمله اهداف این فروشگاه، افتتاح مکانی برای کسانی بوده که فرصت زیادی برای خرید مواد غذایی ندارند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن خوراکی آماده را خریداری نمایند.

کلوداف موریارتی، مدیر ارشد فروش دیجیتالی فروشگاه مالک این مرکز خرید می‌گوید:«« ما می‌دانیم که زمان برای مشتریانمان ارزشمند است و آنها می‌خواهند در کمترین فرصت خرید خود را انجام دهند. در چنین مواقعی، تکنولوژی نقش کلیدی دارد. این شیوه فروش، بیشتر آزمایشی است تا اینکه بخواهد فرمت جدیدی باشد و تا کنون در انگلیس اجرایی نشده است. منتظریم نظر مشتریان را نسبت به این تجربه دریافت کنیم»».

موریارتی می‌گوید که پیش از تصمیم برای عملی کردن این شیوه خرید، تمامی بازخوردها را دقیق بررسی می‌کنند.

گزارش‌های اخیر دال بر این هستند که آمازون می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک اولین فروشگاه تمام اتوماتیک خود را افتتاح کند. این در حالی است که چندین مرکز خرید این‌چنینی فعلاً در سه شهر ایالات متحده فعالیت می‌کنند و گفته می‌شود قرار است تا سال 2021 تعداد آنها به 3000 عدد برسد.

در فروشگاه‌های آمازون که در سال 2018 افتتاح شدند، به اقلام مختلف سنسور، دوربین و تکنولوژی‌های مربوط به هوش مصنوعی متصل شده تا زمانی که شخص یک آیتم را در داخل کیف خود می‌گذارد، محاسبه شود و در نهایت هزینه آن از حساب کاربری آمازون پرداخت گردد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44606 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/11 تعداد مشاهده: 2645
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر