کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پروژه‌ی خدمات ارتباطی پیشرفته‌ی کشور معطل محتوا

با اجرايي شدن پروژه‌ي ACS يعني ارايه خدمات ارتباطي پيشرفته، درصورت تأمين محتوا ازسوي مراجع ذي‌ربط ، امکان استفاده از منابع چندرسانه‌يي درخواستي شامل صوت و تصوير با کيفيت مطلوب در گيرنده‌هاي تلويزيوني، هم‌زمان با استفاده از تلفن براي كاربران فراهم خواهد شد .

ظاهرا هزينه نگهداري پروژه ACS نسبت به درآمد آن ، پايين‌تر است و اگر اين پروژه از حالت آزمايشي به اجرايي تبديل شود، مي‌تواند درآمدزايي مناسبي را براي شرکت مخابرات به همراه داشته باشد.

به گفته مدير عامل شرکت مخابرات ايران تلاش مي‌شود تا تعرفه خدمات استفاده از اين سرويس به گونه‌اي تعيين شود که تاثير زيادي در سبد هزينه خانوارها نداشته باشد و با توجه به اين که تعرفه مرتبط با محتوا خواهد بود و تامين محتوا برعهده سازمان‌هاي مربوطه است، تصويب و تنظيم تعرفه بعد از مشخص شدن نحوه همکاري نهادهاي مسوول محتوا اعلام خواهد شد.

صابر فيضي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرده بود: محتوا تعيين‌كننده تعرفه است و بايد ببينيم كه هر محتواي ارايه شده چه ارزشي دارد.

اما مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرده است كه اين پروژه از نظر فني آماده است و اگر بتوانيم به لحاظ تامين محتوا با صدا و سيما و ديگر توليدكنندگان محتوا به نتيجه برسيم اين موضوع تا پايان سال جاري به نتيجه مي‌رسد.

داوود زارعيان تصريح كرد: براي ‌اجرايي شدن پروژه ACS بايد با تامين‌كنندگان محتوا به نتيجه رسيد كه در اين رابطه جلسات و مذاكرات خوبي تا امروز داشتيم و با توجه به اين كه ضلع اصلي تامين محتوا در اين زمينه برعهده صدا و سيماست براي تدوين محتوا مشغول مذاكره با آن‌ها هستيم.

او تصريح كرد كه پايلوت اين شبكه در تهران راه‌اندازي شده و اميدواريم بتوانيم بحث محتوا را هرچه زودتر ساماندهي كرده و به نتيجه برسيم.

اما رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران هم پيش از اين درباره اين سرويس گفته بود: از نظر فني مي‌توان گفت كه كار سيستم ACS تا حد خوبي پيش رفته اما از نظر محتوا اين‌گونه نبوده است زيرا تا به حال تنها دو سازمان با ما موافقت و همكاري كردند كه يكي صدا و سيما (سروش رسانه) و ديگري آستان قدس رضوي است.

وفا غفاريان گفته بود: اين سرويس چند بخش دارد كه بخش فني آن عملياتي و سرورهاي آن كاملا نصب شده و بخش‌هايي كه بايد نزد مصرف كننده و استفاده كننده نهايي گذاشته شود، شبكه‌ها و سوئيچ‌ها در شهرهاي مختلف نيز تست شده است.

او با تاكيد بر اينكه در زمينه تامين محتوا مشكل داريم گفته بود: يكسري مسائل مرتبط به تنظيم مقررات است مثلا تعرفه‌ها حتي اگر كوتاه‌مدت يا موقت باشد بايد مشخص شود و دومين موضوع نحوه توزيع اين سرويس است كه ما ترجيح مي‌دهيم از طريق مخابرات اين كار صورت نگيرد و ويديوكلوپ‌ها يا بخش خصوصي به نوعي درگير آن باشند، اما هنوز ساختار آن شكل نگرفته است.

به گفته رييس هيات مديره مخابرات درصدي از درآمد و هزينه‌اي كه از مردم براي دريافت اين سرويس مي‌گيريم به خود تامين كننده محتوا داده مي‌شود كه هنوز تعرفه‌ي آن نهايي نشده است؛ اين كار بحث جديدي است بنابراين كندتر از سرعتي كه مدنظر ما بود انجام مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4461 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/25 تعداد مشاهده: 1221
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر