کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام اپل برای کاهش اعتیاد دیجیتالی

به گزارش سافت گذر، تیم کوک (مدیرعامل اپل) می‌گوید اگرچه این شرکت از طریق فروش آیفون‌ها درآمد کسب می‌کند ولی دوست ندارد انسان‌ها نسبت به گوشی‌های هوشمند اعتیاد پیدا کنند به همین دلیل ویژگی به سیستم نرم‌افزاری خود اضافه کرد تا والدین روی کار کردن کودکان با گوشی‌ها کنترل بیشتری داشته باشند.

اپل تیم کوک Screen Time

Screen Time سبب می‌شود پدرها و مادرها بتوانند مدت زمان سپری شده در یک اپلیکیشن و تعداد اعلانات دریافت شده را مشاهده کنند و با تعیین یک رمز، به صورت هفتگی گزارش کارکرد آیفون‌ها توسط کودکان را بررسی نمایند.

تیم کوک می‌گوید:«« اپل نمی‌خواهد مانند والدین با کودکان رفتار کند زیرا استاندارد خاصی مدنظر ندارد. مردم نگرش‌های مختلفی در مورد شیوه‌های تربیتی فرزندان خود دارند. اگر والدین فکر می‌کنند که باید اپل چنین نرم‌افزاری را تولید کند، ما نیز این کار را انجام می‌دهیم. ما در حال ایجاد محدودیت سنی برای استفاده از یک نرم‌افزار یا تأیید والدین هستیم. این کمپانی باید به دنبال راه‌حلی جامع باشد»». او ادامه می‌دهد:«« استانداردها برای من، شما و هر کس دیگری فرق دارد بنابراین چیزی که برای من منطقی است امکان دارد برای شما اصلاً منطقی نباشد. من همیشه یادداشت‌هایی را از طرف والدین دریافت می‌کنم که ایده‌های جذابی دارند و مطمئن هستم می‌توانیم از درون این نظرات، یک راهکار مناسب پیدا کنیم»».

خودِ تیم کوک تأیید کرده که در روز 200 بار آیفونش را برداشته و این دو برابر چیزی است که متصور می‌شد. او همچنین می‌گوید که اگرچه با گوشی خود کمتر کار نکرده ولی تعداد اپلیکیشن‌هایی که برایش اعلانات ارسال می‌کرده را کمتر کرده است.

در این مصاحبه، در مورد حریم خصوصی کاربران نیز از تیم کوک سؤال شد. او در پاسخ، همان جمله همیشگی که پس از رسوایی کمبریج آنالتیکا فیسبوک رخ داد را به زبان آورد و گفت:«« کاربران تولیدات ما نیستند بلکه آیفون‌ها و آیپدها را ما ساخته‌ایم. ما اطلاعات شخصی را مهم می‌دانیم به همین دلیل می‌خواهیم کاربران آنها را به صورت امن حفظ کنند»». (با اشاره به تصویب قانون جامع حریم خصوصی) مجری از تیم کوک در مورد نوع داده‌ها و چرایی حفظ آنها سؤال کرد و او این‌گونه پاسخ داد:«« قانون‌گذاران باید راهکاری اتخاذ کنند تا کاربران بتوانند خودشان داده‌های خود را حفظ، حذف و از آنها نگه‌داری کنند زیرا افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، بیشتر از آنچه که دارند مطلع هستند و می‌دانند چه کسی در حال به سرقت بردن اطلاعات آن‌هاست»».


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44626 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/15 تعداد مشاهده: 3062
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر