کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های جدید در تلگرام

به گزارش سافت گذر، مانند همیشه، این‌بار نیز چند ویژگی جدید به یک‌باره برای تلگرام منتشر شده است.

تلگرام اندروید iOS نرم‌افزار اپلیکیشن

یکی از این قابلیت‌ها، منوی جدید هنگام ضربه زدن روی یک پیام است که در کنار آن ظاهر می‌شود. ضمن اینکه اگر چند پیام را انتخاب کردید، دکمه فوروارد کردن در گوشه پایین سمت را مشاهده خواهد شد. به علاوه، گزینه‌های اشتراک‌گذاری جدید برای پیام‌های عمومی به چشم می‌خورد که می‌توانید اندازه آن را بزرگ و به اندازه صفحه نمایش کنید تا چند نفر را برگزینید. همچنین، اشتراک‌گذاری بسته‌های استیکر نیز راحت‌تر انجام می‌شود.

دیگر ویژگی به مشاهده دو پیام آخر افراد مربوط می‌شود در حالی که تا کنون تنها یک پیام آخر را می‌توانستیم ببینیم. البته این قابلیت به صورت پیش‌فرض غیرفعال است ولی می‌توانید آن را فعال نمایید. به علاوه، این امکان نیز وجود خواهد داشت تا در لیست چت‌ها، فعالیت‌های بیشتری انجام دهید.

نسخه iOS تلگرام نیز با بروزرسانی‌هایی همراه شده که بیشتر امنیتی هستند بنابراین کاربران می‌توانند از این پس به جای 4 عدد یا حروف الفبا، از 6 عدد برای کد ورود استفاده کنند.

با کشیدن یک پیام به سمت چپ، امکان آرشیو کردن آن وجود خواهد داشت. البته بعدها و از طریق منوی مکالمات، می‌توانید به پیام ذخیره شده دسترسی داشته باشید. این را هم اضافه کنیم که قادر خواهید بود پیام‌های آرشیو شده را هر طور که می‌خواهید، مرتب کنید.

به علاوه، از این پس، تعداد نامحدودی از مکالمات را سنجاق کنید و ترتیب آنها را نیز بدون توجه به زمان دریافت آخرین پیام، خودتان تعیین نمایید.

اگر پیامی را فوروارد کردید و دیدید اشتباه شده، می‌توانید بازگردید و با انتخاب پیام‌های بازنشر شده، شخص دیگری را برگزینید. به علاوه، امکان کپی کردن لینک‌ها و نوشتن آنها در پیام‌های گروه‌ها و کانال‌های شخصی وجود دارد. در نهایت، یک نشانگر مشاهده خواهید کرد که آنلاین بودن افراد را به شما نشان می‌دهد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44647 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/20 تعداد مشاهده: 3327
سافت گذر