کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز آزمایش قطاری با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت در ژاپن

به گزارش سافت گذر، سریع‌ترین قطار فعلی ژاپن 360 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد ولی این کشور آسیایی امیدوارست در آینده‌ای نزدیک سرعت قطار جدید خود به نام آلفا ایکس (Alpha X) را به 400 کیلومتر بر ساعت برساند.

قطار ژاپن قطار سریع‌السیر

علی‌رغم اینکه یکی از قطارهای سریع جهان در شانگهای چین با سرعت 431 کیومتر بر ساعت حرکت می‌کند ولی این وسیله قرار است به عنوان اولین قطار سریع‌السیر مسافرتی دنیا لقب گیرد.

با کاهش وزن قطعات سازنده، ژاپن توانسته این قطار را با چنین سرعت بالایی به حرکت درآورد. به علاوه، اقداماتی صورت گرفته تا صداهای خارجی و داخلی نیز در این قطار کاهش یابند. ضمن اینکه دستگاه‌های لرزشی عمودی هم قرار گرفته‌اند تا این وسیله روان‌تر حرکت کند. این را هم اضافه کنیم که دماغه این قطار حدود 22 متر طول دارد تا فشار هوا هنگام ورود به تونل، سبب کاهش سرعت آن نشود.

از آن جایی که ژاپن کشور زلزله‌خیزی به شمار می‌رود، سیستمی در این قطار به کار رفته تا هنگام لرزش زمین، حرکت آن ثابت بماند و بیش از حد تکان نخورد. معمولاً برخی قطارهای فعلی در ژاپن، زمانی که زلزله رخ می‌دهد، به صورت خودکار ترمز می‌کنند ولی این سیستم در این قطار نه تنها از حرکت آن جلوگیری نخواهد کرد بلکه ثبات آن را نیز افزایش خواهد داد.

قطار ژاپن قطار سریع‌السیر

این قطار در سه شهر ژاپن قرار است راه‌اندازی شود ولی از آن جایی که آزمایش آن طولانی خواهد بود، بعید است تا سال 2030 وارد سرویس حمل‌ونقل عمومی ژاپن شود.

این کشور آسیایی همچنین قطاری ساخته که با سرعت 603 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و تعدادی آهنربا وظیفه کنترل کردن آن را برعهده خواهند داشت. لازم به ذکر است که این قطار هم زودتر از سال 2027 مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44673 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/25 تعداد مشاهده: 2064
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر