کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9152 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری سونی و مایکروسافت در بخش گیمینگ

به گزارش سافت گذر، سونی و مایکروسافت اخیراً همکاری را آغاز کرده‌اند تا بتوانند از سرویس‌هایی نظیر هوش مصنوعی، Azure و . . . در صنعت گیمینگ استفاده کنند.

سونی پلی‌استیشن مایکروسافت ایکس‌باکس گوگل گوگل استدیا

بر اساس این توافق‌نامه، دو طرف قرارداد از سرویس‌های ابری برای اجرا کردن بازی‌ها بهره خواهند برد. به علاوه، سونی بخش مرکز داده‌های Azure مایکروسافت را نیز بررسی خواهد کرد.

این همکاری با توجه به تولید دو کنسول محبوب بازی یعنی پلی‌استیشن توسط سونی و ایکس کلود توسط مایکروسافت، جذابیت زیادی دارد. در این بین، رقابت دو کمپانی بزرگ برای در اختیار گرفتن صنعت کنسول‌ها نیز ادامه خواهد یافت.

کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونی می‌گوید:«« کمپانی ما شرکت خلاقی است که در زمینه تکنولوژی نوآوری‌های زیادی به وجود می‌آورد. ما با تولیدکنندگان بازی‌ها همکاری می‌کنیم و نظرات کاربران را از سرتاسر جهان می‌شنویم تا بتوانیم به وسیله فناوری‌های خود، رویاهای مشتریانمان را به واقعیت تبدیل کنیم. خودِ پلی‌استیشن نیز تقریباً محصول خلاقیت تیم ماست. مأموریت ما این است که کنسول نامبرده را بی‌رقیب تولید نماییم تا افراد را فارغ از زمان و مکان، به بهترین شکل سرگرم کند. علی‌رغم اینکه سونی و مایکروسافت در سالیان اخیر با هم رقیب بوده‌اند ولی دو شریک نیز به حساب می‌آیند. من فکر می‌کنیم همکاری دو کمپانی در زمینه بازی‌های مبتنی بر حافظه ابری، می‌تواند محتواهای سرگرم کننده را وارد دنیای تازه‌ای کند. به علاوه، امیدوارم که در دوره هوش مصنوعی، هر کدام از ما به تکنولوژی دست یابیم که با کمک یک‌دیگر ایده‌های خلاقانه تازه‌ای برای جوامع به وجود آوریم»».

در یک بیانیه کوتاه‌تر، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت گفت:«« سونی همیشه در دنیای سرگرمی و تکنولوژی یک کمپانی پیشتاز بوده و همکاری ما با این شرکت سبب نوآوری‌های بیشتری خواهد شد. بر اساس این قرارداد، تصمیم بر آن شد که سونی از Azure و هوش مصنوعی مربوطه بهره ببرد تا تجربه جدیدی از گیمینگ را به مشتریان ارائه دهد»».

در کنار این توافق‌نامه، استفاده از قطعات نیمه رسانا توسط دو شرکت انجام خواهد شد تا سنسورهای Kinect مایکروسافت و PS Move سونی پیشرفت بیشتری کنند و لوازم جانبی دوربین کمپانی ژاپنی هم به کار مایکروسافت بیایند.

تولید قطعات نیمه رسانا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی صورت خواهد گرفت تا با استفاده از حافظه ابری مایکروسافت، سرویس‌های سرگرمی کاربران جامع‌تر از قبل شوند. به علاوه، همین تراشه‌ها نیز در محصولات سونی به کار خواهند رفت.

مطمئناً این همکاری فضا را برای بازی‌سازان مهیا خواهد کرد ولی اینکه چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد، در این بازه زمانی مشخص نیست.

حالا که سونی در نمایشگاه E3 امسال غایب است، می‌توانیم حضور مایکروسافت را یک شگفتی تلقی کنیم زیرا فیل اسپنسر، وعده داده در این مراسم، به سرویس استدیا گوگل پاسخ قاطعی خواهد داد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44684 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/27 تعداد مشاهده: 2453
سافت گذر