کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

لپ‌تاپ‌های هوآوی از سایت مایکروسافت حذف شدند

به گزارش سافت گذر، این هفته اصلاً برای هوآوی خوب نبوده چرا که به خاطر تحریم‌های دولت آمریکا، این کمپانی چینی حق تجارت با شرکت‌های آمریکایی را ندارد بنابراین گوگل، کووالکوم، اینتل و مایکروسافت هم تصمیم گرفته‌اند خدمات خود را از این کمپانی ساقط نمایند.

هوآوی مایکروسافت لپ‌تاپ گوگل

اینکه مایکروسافت تصمیم گرفته دیگر کلیدهای فعالسازی ویندوز 10 را به هوآوی نفروشد هنوز مشخص نیست ولی فعلاً لپ‌تاپ‌های خط تولید میت‌بوک این کمپانی چینی از سایت مالک ویندوز حذف شده‌اند هرچند برخی فروشندگان در صورت داشتن این دستگاه‌ها در انبار، می‌توانند هنوز آنها را به فروش برسانند.

گوشی هوآوی میت 20 پرو نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که توسط نسخه بتا اندروید Q پشتیبانی می‌شد ولی این محصول هم از سایت گوگل حذف شده است.

چند ماه پیش هوآوی اعلام کرد که سیستم عامل مخصوص خود را تولید کرده تا در صورت به مشکل برخوردن با مایکروسافت و گوگل، این پلتفرم را عرضه کند. این شرکت همچنین تراشه گوشی‌های هوشمند را خودش می‌سازد ولی داستان لپ‌تاپ‌ها فرق می‌کند بنابراین امکان دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد رایانه‌های همراهی باشیم که سیستم عامل آنها لینوکس و پردازنده آنها های‌سیلیکون می‌باشد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44703 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/01 تعداد مشاهده: 1589
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر