کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی در رایانه

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر خود اجرا کنید، راهکارهای زیادی وجود دارد و حالا امروز در سایت سافت گذر می‌خواهیم چند عدد از بهترین‌ها را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

BlueStacks اندروید شبیه‌ساز اندروید

چند نکته مهم

نرم‌افزارهای اندرویدی به وسیله لمس نمایشگر کار می‌کنند که اگر رایانه شما لمسی نیست یا حتی می‌توانید آن را لمس کنید، امکان ندارد کارایی اپلیکیشن‌ها در گوشی‌ها را احساس نمایید. برنامه‌های شبیه‌سازی محیط مشابه دستگاه‌های اندرویدی را به وجود می‌آورند ولی به طور کلی کار کردن با گوشی یا تبلت چیز دیگری است
معمولاً عملکرد نرم‌افزارهای شبیه‌ساز در رایانه‌ها افت می‌کند مگر اینکه کامپیوتر دارای پردازنده Core i5 و کارت گرافیک قوی است. لازم به ذکر است که سیستم عامل این نرم‌افزارها اندروید 7.1.1 است
نرم‌افزارهای شبیه‌سازی کامل نیستند زیرا علاوه بر عدم پشتیبانی از لمس، رابط کاربری خوبی ندارند و معمولاً پر از تبلیغات هستند. این را هم اضافه کنیم که خیلی اتفاق خواهد افتاد که یک نرم‌افزار اجرا کننده برنامه‌های اندرویدی در رایانه هنگ کند

در ادامه با بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید برای رایانه آشنا می‌شوید:

MEmu

BlueStacks اندروید شبیه‌ساز اندروید

این نرم‌افزار رابط کاربری NOX App Player را به ارث برده بنابراین تنظیمات و شیوه‌های ناوبری و ورودی ماوس و کیبورد را نشان خواهد داد. در این برنامه، پلی استور به صورت پیش‌فرض نصب می‌باشد ولی امکان بارگذاری سایر اپلیکیشن‌ها از خارج از فروشگاه نرم‌افزار گوگل نیز وجود دارد. ضمن اینکه اعلانات MEmu هم از طریق منوی اعلانات ویندوز 10 نشان داده خواهد شد. هنگام نصب، گزینه مربوط به نصب مرورگر و آنتی ویروس را غیرفعال کنید تا نرم‌افزارهای پیش‌فرض در آن وجود نداشته باشند.

BlueStacks

BlueStacks اندروید شبیه‌ساز اندروید

این نرم‌افزار یکی از شناخته‌شده‌ترین نمونه‌های موجود است که توسعه‌دهندگان آن از سال 2011 تا کنون توانسته‌اند تجربه‌های زیادی در زمینه اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در رایانه کسب کنند. BlueStacks آن‌قدر خوب با کامپیوتر همگام‌سازی می‌شود که می‌توانید از طریق میانبر بازی‌ها در دسکتاپ، گیم مدنظر خود را اجرا کنید.

Remix OS

درست مانند سیستم عامل قابل اجرای Remix OS، این نرم‌افزار هم مبتنی بر پروژه‌های 32 بیتی اندروید است بنابراین امکان دانلود نرم‌افزارهای مبتنی بر اندروید 8.1 را فراهم آورده است.

AMIDuOS

AMIDuOS مدت زیادی غیرفعال بود ولی توسعه‌دهندگان آن تصمیم گرفته‌اند دوباره آن را عرضه کنند ولی دیگر توانایی رقابت با BlueStacks یا AnDy را نداشت اما به هر ترتیب یک شبیه‌ساز موفق برنامه‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

AnDy

این برنامه که در سال 2016 معرفی شد، ویژگی‌های BlueStacks را در خود جای داده بود ولی مدتی است که بهبود نیافته اما به هر حال، بروزرسانی‌های جزئی برایش منتشر می‌شود.

استفاده از شبیه‌ساز در نرم‌افزار اندروید استودیو

دیگر نرم‌افزارها هم وجود دارند که به سبب پیچیدگی فرآیند نصب، آنها را پیشنهاد نمی‌کنیم. در این بین، افراد حرفه‌ای می‌توانند سراغ شبیه‌ساز موجود در نرم‌افزار اندروید استودیو بروند که البته عملکرد سریعی ندارد ولی از آخرین نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند.

خلاصه

هنوز هم بسیاری از افراد، BlueStacks را بهترین برنامه شبیه‌ساز اندروید در ویندوز می‌دانند زیرا هم عملکرد خوبی دارد و هم قابل‌اعتماد می‌باشد.

آیا شما تا کنون از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید استفاده کرده‌اید؟ کدام مورد را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44731 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/06 تعداد مشاهده: 3006
سافت گذر