کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید در گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، قرار است به زودی دو ویژگی جدید به نرم‌افزار گوگل مپس اضافه شود.

گوگل گوگل مپس Waze

مشاهده محدودیت‌های رانندگی

یکی از قابلیت‌های Waze که سبب متمایز شدن این نرم‌افزار از سایر رقبا شده، امکان هشدار دادن بابت دوربین‌های کنترل سرعت، اطلاعات مربوط به ترافیک و نشان دادن محدودیت‌های سرعت می‌باشد.

حالا به نظر می‌رسد گوگل نیز می‌خواهد به برنامه مسیریابی خود این ویژگی را اضافه کند زیرا برخی کاربران گزارش داده‌اند که توانسته‌اند تابلوهای محدود کننده و دوربین‌های کنترل سرعت را ببینند.

بر اساس آخرین گزارشات، ویژگی هشدار دهنده در مورد دوربین‌های کنترل هم‌اکنون در کشورهای استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، فنلاند، مجارستان، هند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، هلند، پرتقال، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، انگلستان و ایالات متحده در دسترس است.

همچنین دیگر ویژگی جدید گوگل مپس یعنی مشاهده محدودیت‌های سرعت حین رانندگی در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، لهستان و دانمارک منتشر شده ولی در آینده‌ای نزدیک به دست همه کاربران خواهد رسید.

مشاهده مسیر طی شده در گوگل مپس

اگر روزانه با خودروی خود مسافت زیادی را طی می‌کنید، گوگل مپس از این پس اعلانی روی گوشی شما ارسال خواهد کرد تا نشان دهد که مسیر امروز شما ترافیک دارد یا خیر.

https://www.softgozar.com/waze_/

به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد ویژگی مربوط به اعلانات هوشمند را بهبود بخشد و با پیش‌نمایش مسیری که قرار است از آن حرکت کنید، شما را از وضعیت راه آگاه نماید. بنابراین رنگ آبی به معنای حرکت روان، رنگ نارنجی به معنای ترافیک روان و رنگ قرمز به معنای ترافیک سنگین است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، فقط کافی است اعلانی که پیش از آغاز مسیر روزانه خود در گوشی مشاهده می‌شود را به پایین بکشید. بروزرسانی حاوی این ویژگی از طریق سرورها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد بنابراین هنوز همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

گوگل هم‌اکنون برخی ویژگی‌ها را در دیگر نرم‌افزار مسیریابی خود به نام Waze منتشر کرده که از آن جمله می‌توانیم به کاربرد دستیار هوشمند این شرکت برای پاسخ‌گویی به پیام‌ها و تماس‌ها حین رانندگی اشاره کنیم.

https://www.softgozar.com/waze_/

پیش از این هم در بخش اکسپلور گوگل مپس تب‌های بیشتری اضافه شده بود تا بهتر بتوانید محل مورد نظر خود را پیدا کنید.


منابع: neowin.net و phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44740 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/08 تعداد مشاهده: 3098
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر