کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأخیر در عرضه جهانی 5G با اقدامات آمریکا علیه هوآوی

به گزارش سافت گذر، به نظر می‌رسد اقدامات دولت ایالات متحده علیه هوآوی علاوه بر تأثیر منفی بر بازار این کشور، در سطح جهانی و عرضه اینترنت 5G نیز مؤثر خواهد بود زیرا این کمپانی چینی یکی از برترین تأمین‌کنندگان تجهیزات شبکه است بنابراین و با این وجود، در صورت ادامه‌دار شدن این جنگ تجاری، بعید است به این زودی‌ها شاهد سرعت 10 برابری شبکه نسل 5 ارتباطات در سایر کشورها باشیم.

هوآوی 5G شبکه نسل 5 ارتباطات آمریکا ایالات متحده

بر اساس ادعای رویترز، چندین شرکت از جمله اینتل، کووالکوم و حتی ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور کره جنوبی به نام LG Uplus به کارمندان خود اجازه ارتباط برقرار کردن با هوآوی را نمی‌دهند. به همین دلیل نمی‌توانیم به عرضه جهانی 5G به این زودی‌ها امیدوار باشیم.

حالا علی‌رغم صادر شدن دستور مذاکره با هوآوی به مدت 90 روز، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی باز هم از مذاکره کردن با این کمپانی چینی واهمه دارند چرا که می‌ترسند بعدها توسط دونالد ترامپ مورد مؤاخذه قرار گیرند.

جورج کانتریراس، استاد حقوق دانشگاه یوتا می‌گوید:«« هوآوی یک شرکت معمولی نیست. این کمپانی پیش‌رو در تکنولوژی 5G به حساب می‌آید که مشکلات کنار گذاشتن او به نظر نمی‌رسد هیچ‌وقت پایان یابند. اگر قصد داریم یک اینترنت 5G غیر چینی راه‌اندازی کنیم، بعید می‌دانم اصلاً امکان‌پذیر باشد و اگر چنین اتفاقی هم رخ داد، آیا واقعاً به کیفیت شبکه نسل 5 ارتباطات چینی‌ها خواهد بود!!!؟؟؟»».

هوآوی یکی از شرکت‌هایی است که استانداردهای مورد نیاز برای 5G را مشخص می‌کند.

پیش از این هم مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک ایالات متحده موسوم به IEEE، برای مدتی محدود، اجازه مشارکت را به کارشناسان هوآوی نمی‌داد ولی پس از مذاکراتی که با سازمان تجارت آمریکا داشت، دوباره مجوز همکاری با آنها را کسب کرد.

ممنوعیت اعمال شده توسط دولت آمریکا سبب می‌شود که شرکت‌های مربوطه نتوانند از امکانات هوآوی برای راه‌اندازی شبکه‌های اینترنت بهره ببرند بنابراین امکان دارد علی‌رغم ترس دولت ایالات متحده، این کمپانی چینی راه دیگری را برای ارسال اطلاعات به چین اتخاذ نماید.

دیگر شرکت‌هایی که با هوآوی قطع ارتباط کرده‌اند عبارتند از نوکیا، اریکسون، ZTE و Alcatel-Lucent. ضمن اینکه تا کنون آمریکا، ژاپن و استرالیا ممنوعیت استفاده از امکانات تجهیزات هوآوی را صادر نموده‌اند و آلمان و انگلیس هم در حال بررسی شرایط هستند. از طرفی دیگر، فرانسه خبر داده قصد ندارد ممنوعیتی علیه هوآوی اعمال کند.

با این تفاسیر، به منظور عرضه 5G در سطح جهانی، باید مهندسان هوآوی با همه کشورها مذاکراتی داشته باشند و با آنها همکاری کنند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44791 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/20 تعداد مشاهده: 2437
سافت گذر