کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

جایگزین SMS توسط گوگل از ماه آینده می‌آید

به گزارش سافت گذر، به جای اینکه صبر کنیم تا ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی اقدامات لازم برای ارائه سرویس‌های بهتر را انجام دهند، گوگل می‌خواهد خودش دست‌به‌کار شود و از اواخر ماه جاری میلادی در دو کشور فرانسه و انگلیس خدمات ارتباطی اختصاصی‌اش را ارائه کند. به نظر می‌رسد این اقدامات در آینده‌ای نزدیک به دست همه دارندگان گوشی‌های اندرویدی برسد.

RCS Chat RCS گوگل SMS اس‌ام‌اس

بر اساس پلتفرم طراحی شده، دیگر خبری از محدودیت نوشتن 160 کاراکتر در پیامک‌ها نخواهد بود و به جای آن پیام‌ها به صورت گروهی ارسال خواهند شد. به علاوه، این قابلیت وجود خواهد داشت تا ببینید آیا پیام ارسال شده توسط کاربر مدنظر خوانده شده یا خیر. همچنین اگر کسی در حال پاسخ دادن به شما بود، متوجه خواهید شد. ضمن اینکه بدون استفاده از نرم‌افزار خاصی، کاربران می‌توانند چت تصویری انجام دهند.

این پلتفرم که RCS نام دارد، از قابلیت رمزگذاری سرتاسری بهره خواهد برد. این فناوری که تا کنون در واتس‌اپ و تلگرام استفاده شده، برای اولین به نرم‌افزار پیام‌های اندروید خواهد آمد. ساناز اهری، یکی از مدیران این اپلیکیشن می‌گوید:«« ما به این مسئله که ارتباطات کاملاً شخصی هستند واقف هستیم و می‌دانیم که همه افراد باید در این زمینه حریم شخصی داشته باشند. هدف از طراحی چنین پلتفرمی، ارائه تجربه بهتر به کاربران اندرویدی جهت بهره‌مندی از خدمات است»».

زمانی که سرویس از طرف گوگل در کشورهای واجد شرایط ارائه شد، کاربران پس از اینکه نرم‌افزار پیام‌ها را باز کردند، پیام مشاهده می‌کنند که از آنها می‌پرسد آیا می‌خواهند از سرویس RCS Chat بهره ببرند یا خیر؟. لازم به ذکر است که RCS Chat نام جایگزین SMS می‌باشد که گوگل آن را انتخاب کرده است.

RCS Chat RCS گوگل SMS اس‌ام‌اس

این قابلیت با ویژگی موجود در نرم‌افزار iMessage اپل که کاربران را مجبور به استفاده می‌کند، کاملاً فرق دارد. در واقع در اپلیکیشن اپل، چنان‌چه کاربر عبارت iMessage را مشاهده کرد، می‌داند که در حال مکالمه با یک کاربر iOS دیگر است و اگر عبارت text message را دید، احتمالاً مکالمه او با یک کاربر اندرویدی در حال انجام است.

گوگل هم می‌خواهد چنین کاری صورت دهد بنابراین اگر Chat را در اپلیکیشن نامبرده دیدید، مشخص می‌شود که فرد دیگر نیز در حال بهره‌مندی از RCS است. لازم به ذکر است که RCS به ویژگی رمزگذاری سرتاسری مجهز نیست و اگر مقامات از شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی درخواست کنند که اطلاعات را در اختیارش قرار دهند، این امکان را دارد ولی بلافاصله پس از اینکه پیام به مقصد رسید، از سرورهای گوگل حذف خواهد شد.

RCS Chat RCS گوگل SMS اس‌ام‌اس

درو روونی، مدیر تولید نرم‌افزار پیام‌های اندروید می‌گوید:«« پس از اینکه پیامی توسط کاربر مقصد دریافت شد، ما آن را از سرورهای گوگل حذف خواهیم کرد ولی چنان‌چه آن را نگه داشتیم، زمان حذف خواهیم کرد که او آنلاین شد و پیام را خواند»».

عرضه RCS توسط گوگل به این معناست که دیگر نیازی نخواهد بود منتظر ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی باشیم تا خدمات جدید ارائه دهند بنابراین به تأیید آنها هم نیازی نخواهد بود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44831 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/28 تعداد مشاهده: 4575
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر