کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316219 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اشتباه 400 میلیارد دلاری بیل گیتس از زبان خودش

به گزارش سافت گذر، بیل گیتس و پائول آلن، در سال 1975 مایکروسافت را راه‌اندازی کردند و توانستند با تصمیمات درست خود یک کمپانی تریلیون دلاری را اداره کنند اما به گفته خودِ بیل گیتس، هنوز یک موضوع او را آزار می‌دهد و آن هم مدیریت اندروید توسط گوگل است و به عقیده او، مایکروسافت این فرصت را داشته تا بهترین سیستم عامل دنیا را در اختیار بگیرد.

مایکروسافت بیل گیتس اندروید iOS ویندوز فون ویندوز موبایل

بیل گیتس ارزش اندروید را 400 میلیارد دلار می‌داند و اعتراف می‌کند که یکی از بهترین پلتفرم‌های دنیا را خودشان در مایکروسافت از بین بردند زیرا ویندوز موبایل پیش از اینکه اندروید وجود داشته باشد، در گوشی‌های هوشمند در جریان بود. سپس معرفی آیفون‌ها و واکنش مدیرعامل مایکروسافت یعنی استیو بالمر نشان داد که این کمپانی چه فرصت طلایی را از دست داده است. او معتقد بود که به خاطر نبود کیبورد، آیفون‌ها نمی‌توانند به موفقیتی دست یابند. او پس از معرفی آیفون‌ها با صفحه لمسی در سال 2007 توسط استیو جابز می‌گفت:«« ما استراتژی خود را داریم. ما صاحب دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز موبایل هستیم»». به هر حال، پس از عرضه گوشی‌های لمسی دارای سیستم عامل‌های اندروید و iOS توسط گوگل و اپل، بالمر در سال 2016 به اشتباه خودش رسماً اعتراف کرد.

بیل گیتس می‌گوید:«« در دنیای نرم‌افزار و به خصوص سیستم عامل‌ها، اندروید و iOS برندگان قطعی هستند. بزرگ‌ترین اشتباهی که من کردم این بود که نتوانستم درست تصمیم‌گیری کنم تا مایکروسافت هم وضعیتی مانند شرایط گوگل در قبال اندروید داشته باشد. اندروید پلتفرمی غیر اپلی بود که مایکروسافت به راحتی می‌توانست آن را از آن خود کند. اگر ما قدر این فرصت را می‌دانستیم و در بیش از 90 درصد اپلیکیشن‌ها حضور داشتیم، تقریباً شاهکار خود را کامل می‌کردیم. دقیقاً فرصت برای پیشرفت یک پلتفرم غیر اپلی وجود داشت و اگر این‌چنین می‌شد، 400 میلیارد دلار به جای اینکه به گوگل برود، به مایکروسافت می‌آمد. اگرچه سایر خدمات ما مانند آفیس و ویندوز هنوز هم محبوب هستند ولی عدم مالکیت اندروید یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات من است. اگر این‌چنین می‌شد، ما کمپانی پیش‌رو بودیم ولی این‌گونه نشد. این موضوع که تفاوت‌های کوچک خودشان در برخی اوقات بزرگ نشان می‌دهند، برای همه شرکت‌ها وجود ندارند. برای مثال، اگر شما یک شرکت خدماتی هستید، اصلاً این اتفاقات به چشم نخواهند خورد اما در مورد نرم‌افزارها و پلتفرم‌ها، مطمئناً یک موضوع بسیار بزرگی است به خصوص اینکه شما هر شب به اشتباه خود فکر می‌کنید، قطعاً احساس بدی خواهید داشت. به هر ترتیب، ما از این فرصت استفاده نکردیم و یک موقعیت عالی را از دست دادیم»».

ویندوز فون در سال 2010 در گوشی‌های لومیا نوکیا راه‌اندازی شد تا جایگزین ویندوز موبایل شود ولی عدم پشتیبانی توسعه‌دهندگان از آن، کاربران را مجبور کرد اپلیکیشن‌های محبوب خود را در اندروید و iOS اجرا کنند. همچنین مایکروسافت با خرید نوکیا و خدمات آن با هزینه 7 میلیارد دلاری در سال 2013، یک اشتباه دیگر مرتکب شد که در نتیجه اگرچه دستگاه‌های لومیا را توانست تولید کند ولی فروش آنها بسیار ضعیف بود. در نهایت، مایکروسافت در ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرد که در تاریخ 10 دسامبر 2019، پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل پایان می‌یابد و کاربران باید به اندروید یا iOS مهاجرت کنند.

در پایان اشاره کنیم که 85 درصد گوشی‌های دنیا دارای سیستم عامل اندروید و بقیه دارای iOS هستند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44864 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/03 تعداد مشاهده: 3720
سافت گذر