کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لقب سود‌آورترین شرکت به همراه اول رسید

 آخرين رده‌بندي برترين شركت‌هاي اقتصادي، همراه اول به عنوان سودآورترين شركت كشور شناخته شد.

در همايش سالانه معرفي 100 شركت برتر ايران كه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما توسط سازمان مديريت صنعتي كشور برگزار شد، همراه‌اول موفق به دريافت لوح و تنديس سودآورترين شركت كشور شد.

در اين همايش كه با حضور چهره‌هاي شاخص اقتصادي و صنعتي كشور برگزار شد، وزراي "ارتباطات و فناوري اطلاعات" و "صنايع و معادن" و رئيس كميسيون اقتصادي مجلس ضمن سخنراني، لوح و تنديس شركت‌هاي برتر را اهدا كردند.

بر اساس آخرين رده‌بندي صورت گرفته سال 89، شركت ارتباطات سيار ايران(همراه اول) با يك رتبه صعود نسبت به سال گذشته از نظر سودآوري در جايگاه نخست ايستاده است.

پس از همراه اول كه با سود 13770 ميليارد ريالي رتبه اول را به خود اختصاص داده است، شركت‌هاي ايران خودرو (هولدينگ)، شركت ملي صنايع مس ايران، شركت مپنا(هولدينگ) و شركت فولاد مباركه اصفهان به ترتيب در رتبه‌هاي دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.
طبق رده بندي امسال سازمان معتبر مديريت صنعتي كشور، همراه اول تنها شركت گروه ارتباطات و مخابرات است كه در بين 10 شركت برتر از نظر فروش به چشم مي خورد.

از نظر ميزان درآمد(فروش) پس از همراه اول كه با 35230 ميليارد ريال در جايگاه نهم قرار گرفته است، از شركت‌هاي حوزه ICT، شركت گسترش الكترونيك مبين ايران در رتبه بيستم، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل در رتبه بيست و پنجم و شركت صاايران در رتبه پنجاهم قرار دارند.

در اين رده بندي، 10 شركت پيشرو اقتصادي ايران نيز معرفي شده است. طبق اين رده بندي كه بر اساس معيار اصلي "تغيير رتبه فروش شركت‌هاي فهرست صد شركت برتر ايران(IMT-100) براي يك دوره سه ساله" صورت گرفته است، شركت‌ها با معيارهاي ديگري نظير "وجود اطلاعات شركت در طرح IMT-100" براي حداقل سه سال اخير"، "منفي نبودن تغيير رتبه فروش شركت در سال اخير" و زيان‌ده نبودن شركت" ارزيابي شده‌اند.

همراه اول علاوه بر اينكه تنها شركت حوزه ارتباطات و مخابرات است كه در جمع 10 شركت پيشرو اقتصادي كشور قرار گرفته است، در رده بندي گروه ارتباطات و مخابرات نيز به عنوان برترين شركت انتخاب شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4491 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: اخبار پارسیک تاریخ خبر: 1389/11/27 تعداد مشاهده: 1329
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر