کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمادگی کووالکوم برای استفاده از 5G در آینده

به گزارش سافت گذر، حالا که شبکه نسل 5 ارتباطات به صورت گسترده در برخی از کشورها در حال راه‌اندازی است، جمعیت بیشتری می‌توانند از اینترنت 5G بهره ببرند.

5G کووالکوم شبکه نسل 5 ارتباطات

کووالکوم اما، یکی از کمپانی‌هایی است که در بحث اینترنت 5G مشارکت فعالی داشته زیرا توانسته تراشه‌های پشتیبانی کننده از این شیوه اتصالی را تولید کند و به شرکت پیش‌رو در گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

اما با همه این اتفاقات، اینترنت 5G چه فوایدی برای کووالکوم خواهد داشت؟

بن تیمونس، مدیر توسعه تجارت کووالکوم در اروپا می‌گوید:«« در حال حاضر مهم‌ترین مصرف تجاری تراشه‌های 5G، استفاده از آنها در گوشی‌های هوشمند است. مدت طولانی است که ما در مورد شبکه نسل 5 ارتباطات صحبت می‌کنیم و حالا این فناوری در اختیارمان قرار گرفته است»».

تیمونس یادآور می‌شود که کووالکوم از سال 2006 روی 5G فعالیت داشته و به همین دلیل یکی از کمپانی‌های پیش‌رو در این زمینه به شمار می‌رود و می‌تواند بسیاری از کاربران را در سرتاسر جهان به این شبکه وصل کند.

با قیمت بالای گوشی‌های 5G، مسئولیت شرکت‌هایی نظیر کووالکوم برای عمومیت‌بخشی و تولید این تراشه‌ها به صورت گسترده سنگین‌تر می‌شود.

تیمونس ادامه می‌دهد:«« این اقدام ما چیزی شبیه برقراری دموکراسی است زیرا با ارائه 5G در گوشی‌های هوشمند باید اتصال بهتر و هزینه کمتر برای خرید این وسایل را در اختیار مشتریان قرار دهیم. این دقیقاً همان کاری است که ما می‌کنیم و در نهایت، این شرکای ما و فروشندگان خواهند بود که چنین محصولاتی را به دست مشتریان می‌رسانند»».

تیمونس معتقد است که شرکای تولیدکننده قطعات برای گسترش 5G در آینده بسیار اهمیت دارند. او می‌گوید:«« آنها دستگاه‌هایی می‌سازند که توانایی‌های ما را به افراد ارائه می‌دهند. مطمئناً اگر مشتری برای خرید محصولات وجود ندارد، تولید تراشه یک اقدام بی‌فایده است. این موضوع همان تغییری می‌باشد که 5G با خود می‌آورد که به نظر می‌رسد بر اساس آن می‌توانیم شاهد یک انقلاب صنعتی بزرگ دیگر باشیم»».

آینده و اینترنت اشیا

صنایع، اینترنت اشیا، ساخت شهرهای هوشمند و تولید هوشمندانه از جمله مواردی خواهند بود که بیشتر از 5G سود خواهند برد و این خبر بسیار خوبی برای کووالکوم است.

تیمونس می‌گوید:«« من همیشه به این موضوع فکر می‌کنم که اینترنت اشیا، مهم‌ترین تغییری است که 5G با خود خواهد آورد. در کاربردهای مختلف تکنولوژی‌های شبکه‌ای، یک پیچیدگی خاصی وجود دارد. حتی این پیچیدگی به گونه‌ای است که می‌تواند زندگی‌های ما را نیز تغییر دهد. به علاوه، افزایش تولید به پیچیده شدن صنعت نیز کمک خواهد کرد زیرا ربات‌ها با خود چندین شغل جدید می‌آورند که در ابتدا کسی با آنها آشنا نیست. در واقع کارهای زیادی باید در این زمینه انجام پذیرد و این یعنی تکنولوژی وجود دارد و این ما هستیم که باید روابط خود را با تولید بهبود بخشیم. با 5G، میلیون‌ها دستگاه به هم وصل خواهند شد زیرا پهنای باند گسترده‌ای خواهد داشت و تأخیرش نیز کم خواهد بود. شبکه نسل 5 ارتباطات گام بسیار بلندی است»».


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44926 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/17 تعداد مشاهده: 3184
سافت گذر