کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نظارت بر کلیه‌ی درخواست‌های دامنه‌ ir

رييس مركز ثبت دامنه‌هاي پژوهشگاه دانش هاي بنيادي، وجود دسته‌بندي‌هاي دقيقي را حول دامنه IR عنوان و تصريح كرد: در کنار دامنه .آي‌آر چند پسوند ديگر هم وجود دارند که ثبت دامنه تحت اين پسوندها مستلزم ارائه مدرک قانوني است و هر کاربري با توجه به نوع فعاليتش مي‌تواند نامش را طبق مدارک خواسته شده براي هر پسوند تحت آن ثبت كند.

عليرضا صالح اظهار كرد: به عنوان مثال مي‌توان گفت كه كد 98 براي پيش شماره مخابراتي كشور ايران در نظر گرفته شده است و شركت مخابرات هم براي توسعه شماره‌هاي مخابراتي و توزيع خطوط بيش‌تر با كدهايي مجزا دسته‌بندي‌هايي را انجام داده است، به گونه‌اي كه مثلا (0)912 را براي ارتباطات سيار، (0)21 را پيش شماره استان تهران و همين طور براي ساير شهرها و استان‌ها قرار داده است.

او درباره پسوندهاي در نظر گرفته شده بر پايه دامنه‌ اصلي IR گفت: 9 پسوند وجود دارد كه به عنوان مثال Sch.ir براي مدارس، Co.ir براي شركت‌ها و Gov.ir براي سازمان‌هاي حکومتي است.

صالح پسوند .ir را بدون هيچ پيشوند، عمومي دانست و اذعان كرد: ‌هر فردي براي پسوند .ir مي‌تواند با هر اسمي درخواست دهد و در صورتي كه عنوان سايت قبلا وجود نداشته باشد، مي‌تواند آن را اختيار كند ولي اگر سازمان‌ها و شركت‌هاي اسامي خاصي را كه مرتبط با عنوان سازان خودشان است، بخواهند با ارائه مدارک مثبِت که احراز موجوديت و هويت آن‌ها را تأييد كند، نام مختص آن‌ها با پسوند.ir و با پيشوند مختص فعاليت آن‌ها تعلق مي‌گيرد هم‌چون isna.org.ir كه تنها مختص ايسنا است ولي isna.ir عمومي است و هر كس مي‌تواند صاحب آن نشاني باشد.

رييس مركز ثبت دامنه‌هاي پژوهشگاه دانش‌هاي بنيادي با اشاره به اين‌كه ناظر بر كليه درخواست‌هاي دامنه.ir هستيم عنوان كرد: تمام درخواست‌ها براي تخصيص دامنه .ir از طريقي به دست ما مي‌رسد و مهم نيست كه از كدام نماينده خريداري شود زيرا غيرممكن است كه از نظر ما پنهان بماند و در نهايت ما هستيم که به عنوان رجيستري دامنه نقطه-آي‌آر بايد دامنه مورد نظر را به تقاضا كننده اختصاص دهيم.

صالح اعمال فيلتري را از طريق اين واحد براي وب سايت‌ها ناشدني دانست زيرا در اين پژوهشگاه دانش‌هاي بنيادي صرفا مجري ثبت اسامي دامنه است و بيان كرد: اعمال فيلتر نمي‌توانيم داشته باشيم زيرا دامنه خريداري شده هم‌چون خريد يك امتياز است، اما مقررات ثبت اين اختيار را به ما مي‌دهد که درصورت به‌روز نبودن اطلاعات دارنده امتياز دامنه پس از اخطار کتبي به معلق کردن دامنه اقدام كنيم. در مرحله اول اخطاريه‌اي كتبي را به دارنده نام دامنه مي‌فرستيم و اگر بعد از 15 روز كاري خبري از او براي روز آمد كردن اطلاعاتش نشد، دامنه را معلق مي‌كنيم.

او ثبت و نگهداري از دامنه‌ها را از عمده فعاليت‌هاي اين واحد دانست و اذعان كرد: متاسفانه فرهنگ غلطي رايج شده كه دامنه را با سايت اشتباه به جاي يكديگر به كار مي‌برند ولي بايد دانست كه اين دو با يكديگر متفاوتند به نحوي كه فرد اول محتوايي را تهيه و در جايي از اينترنت مي‌گذارد و سپس اسمي را مي‌خرد و به آن محتوا تخصيص مي‌دهد تا با وارد کردن آن اسم، محتوا قابل نمايش باشند.

وي افزود: به عبارت ديگر دامنه‌ها در فضاي اينترنت نقش دفترچه تلفن براي شماره‌هاي تلفن را بازي مي‌کنند و درصورتي که سازماني نام دامنه‌اي را خريداري كند، مسؤول تمامي نام‌هايي خواهد بود که زير آن نام وجود دارند، درست مانند اين که سازماني پيش‌شماره تلفني را خريداري کند و سپس زير شماره‌هايي را به صورت داخلي به بخش‌هاي مختلف خود اختصاص دهد.

او تاكيد كرد: از اين رو، ايرنيک از زير دامنه‌ها و فعاليت‌هاي داخلي كه در يك نشاني اينترنتي و دامنه مشخص مي‌افتد، مطلع نيست زيرا به مانند اين مي‌ماند كه مخابرات شماره تلفني را به مجموعه‌اي اختصاص ‌دهد ولي از تلفن‌هاي داخلي آن خبري ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4494 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/28 تعداد مشاهده: 1320
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر