کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در یک قدمی خرید بخش تراشه‌های اینتل

به گزارش سافت گذر، تا ماه آوریل سال جاری میلادی، اپل با کووالکوم به مشکلاتی برخورد کرده بود که سبب شد جریمه‌های بعضاً سنگینی را نیز پرداخت کند. با آن اتفاقات، همه متوجه شدند که کمپانی مالک iOS دیگر از کووالکوم برای خرید مودم‌های 5G تقاضا نخواهد کرد. در ادامه، تنها گزینه موجود اینتل بود که مودم‌های LTE 4G را به اپل می‌فروخت اما سؤالی که وجود داشت این بود که آیا اینتل می‌تواند تا سال 2020 مودم‌های 5G را به دست اپل برساند؟

اپل اینتل مودم 5G مودم پردازنده

در تاریخ 7 آوریل، اینتل وعده داد که مودم‌های 5G اپل را تأمین خواهد کرد اما درست 9 روز بعد، یعنی وقتی اپل و کووالکوم به توافق دست یافتند، اینتل خبر داد که قصد دارد صنعت تولید مودم‌های 5G را ترک کند. ماه پیش اما، شایعات خرید بخش تولید مودم‌های اینتل توسط اپل به گوش رسید که اگر به واقعیت بپیوندند، رؤیای تولید مودم برای کمپانی مالک iOS، تعبیر خواهد شد.

حالا روزنامه وال‌استریت‌ژورنال ادعا کرده که مذاکرات اپل و اینتل به اوج خود رسیده و امکان دارد هفته آینده خبر از توافق 1 میلیارد دلاری دو شرکت به گوش برسد. این رقم برای اپل بسیار بزرگ است زیرا این شرکت معمولاً معاملات سبک‌تری انجام می‌دهد. برای مثال و در سال 2012، اپل با قیمت 356 میلیون دلار سنسورهای بیومتریکی را از AuthenTec خرید و سال بعد Touch ID را به آیفون 5 اس آورد. در سال 2015، این شرکت 20 میلیون دلار به LinX پرداخت کرد و دوربین محصولاتش را بهبود داد. در سال 2014 هم اپل با هزینه 3 میلیارد دلار Beats Studio را خریداری کرد. همه این معاملات یک وجه مشترک برای اپل داشتند و آن هم زود بازده بودنشان بود اما با معامله اینتل، احتمالاً تا سال 2022 یا 2023 باید منتظر استقلال اپل از نظر تولید تراشه و به درآمد رسیدن آن باشیم.

حتی گفته می‌شود اپل مهندسانی را هم از اینتل استخدام کرده و تصمیم دارد 1200 نفر را نیز برای این بخش خود به کار گیرد. اگر این اتفاق رخ دهد، اینتل، قسمتی که سالانه 1 میلیارد دلار برایش درآمد دارد را از دست خواهد داد. از طرفی، این اتفاقات برای اپل فوق‌العاده‌اند زیرا این شرکت قصد دارد همه قطعات مورد نیاز برای آیفون‌ها را خودش تولید کند و برای انجام این کار هم تا کنون 600 میلیون دلار هزینه کرده است.

حالا اگر به هر دلیلی، اپل بخش تولید مودم‌های اینتل را نخرد، رقبای دیگری این کار را خواهند کرد. این اتفاقات برای کووالکوم بسیار بدیمن بوده‌اند زیرا وقتی اینتل خبر خروجش از این صنعت را اعلام کرد، سهام مالک تراشه‌های اسنپدراگون به یک بار 1.8 درصد کاهش یافت و به 74.55 دلار رسید.

در پایان اشاره کنیم که با توجه به موجودی 113 میلیارد دلاری اپل که تماماً به صورت پول نقد است، به نظر نمی‌رسد این شرکت مشکلی بابت خرید بخش تراشه‌های موبایلی اینتل داشته باشد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44998 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/01 تعداد مشاهده: 2783
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر