کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خبری خوش برای کاربران گوگل کروم

به گزارش سافت گذر، گوگل به منظور افزایش امنیت در مرورگر کروم، افزونه‌هایی که داده‌های خصوصی کاربران را دریافت و از آنها سو استفاده می‌کردند را حذف خواهد کرد. این شرکت در ماه می از توسعه‌دهندگان افزونه‌ها خواست که محصولات خود را آپدیت نمایند تا با قوانین حریم شخصی او هماهنگ باشند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر

بر این اساس، افزونه‌هایی که از قوانین گوگل سرپیچی می‌کنند از وب استور کروم حذف خواهند شد. این تغییرات پس از اعلام روش‌های محافظت از حریم شخصی کاربران توسط گوگل اعمال شدند. این کمپانی در یک پست وبلاگی نوشت:«« یکی از راه‌های انجام این کار آن است تا کاربران خودشان به افزونه‌ها دسترسی به اطلاعات حساس مانند ایمیل‌ها، تصاویر، حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی و . . . را بدهند. ما با این تغییرات، می‌خواهیم قدرت مجازی افراد را افزایش دهیم و تجربه وبگردی بهتر را به آنها القا کنیم»».

در این بیانیه همچنین آمده که گوگل در تلاش است تا توسعه‌دهندگان را مجبور کند، فقط و فقط درخواست دسترسی به اطلاعات ضروری را بدهند.

در وبلاگ گوگل می‌خوانیم:«« این تغییرات یعنی یک افزونه نیازی نخواهد داشت تا به تمامی اطلاعات حساس افراد دسترسی داشته باشد. در حال حاضر و با Web Request API، کاربران اجازه دستیابی همه داده‌های خود را به توسعه‌دهندگان می‌دهند در حالی که با Declarative Net Request API، نیازی به انجام این کار نیست»».

اگرچه این اتفاقات، توسعه‌دهندگان را بیشتر به زحمت می‌اندازد ولی مطمئناً آن‌طوری خواهد بود که کاربران می‌خواهند.


منبع: gadgetsnow.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45010 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/03 تعداد مشاهده: 3477
سافت گذر