کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بی‌اعتمادی کاربران آمریکایی و انگلیسی به واحد پول مجازی فیسبوک

به گزارش سافت گذر، جدی‌ترین رقیب واتس‌اپ یعنی وایبر، از 2000 کاربر آمریکایی و انگلیسی سؤال پرسید که آیا حاضر خواهند شد به فیسبوک اعتماد کرده و از پول مجازی این شبکه اجتماعی استفاده کنند یا خیر. نیمی از آمریکایی‌ها اعلام کردند که حاضر نخواهند شد به فیسبوک اعتماد نمایند و 3 درصد دیگر گفتند، دوست دارند لیبرا را امتحان کنند.

فیسبوک لیبرا آمریکا انگلیس Libra

در انگلیس هم شرایط چندان فرق نمی‌کرد زیرا 1.4 مردم این کشور گفتند حاضر خواهند شد از لیبرا بهره ببرند حال آن‌که 49 درصد دیگر اعلام کردند که اصلاً به این شبکه اجتماعی اعتماد ندارند و نمی‌توانند اطلاعات شخصی خود را در اختیارش بگذارند. در این بین، 13.9 آمریکایی‌ها و 16.6 درصد انگلیسی‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که هرگز لیبرا را به کار نخواهند برد.

وقتی نتایج نظرسنجی را جزئی‌تر بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که تعداد خانم‌هایی که از لیبرا استفاده خواهند کرد، از تعداد مردان بسیار کمتر است. بر این اساس، 1.8 بانوان آمریکایی حاضر به بکارگیری لیبرا هستند در حالی که این عدد برای مردان به 3.2 درصد می‌رسد. در انگلیس نیز اعداد و ارقام شباهت زیادی به ایالات متحده داشت به طوری که مردان و زنان به ترتیب 1.7 و 1.1 درصد متقاضی کار کردن با این پول مجازی خواهند بود.

جالب اینکه در ایالات متحده، متولدین سال‌های 1996 تا 2000 (نسل زد یا Gen Z) میلادی بیشترین درصد را از نظر اعتماد به فیسبوک به خود اختصاص داده‌اند هرچند تنها 4.1 درصد از آنها معتقدند شبکه اجتماعی داده‌های شخصی آنها را حفظ خواهد کرد. در انگلیس این شرایط برعکس بود چرا که نسل زد به هیچ وجه حاضر به استفاده از لیبرا نیستند ولی 1.5 درصد کودکان و 2.1 درصد میانسال‌ها به این شبکه اجتماعی اعتماد دارند و از لیبرا بهره خواهند برد.

جیسون کینت، نویسنده متون حوزه تکنولوژی در توییتر خود نوشت:«« کاملاً مشخص شد که فیسبوک هرگونه انتشار اطلاعات شخصی کاربران را رد کرده است حال آن‌که همه می‌دانیم این داده‌ها منتشر شده‌اند. در واقع باید بگوییم این اطلاعات فروخته شده‌اند. آیا کسی می‌تواند ادعا کند که این اطلاعات به جای دیگری منتقل شده‌اند یا به سرقت رفته‌اند و به فروش نرسیده‌اند؟»».

اینکه می‌بینیم با رسوایی کمبریج آنالتیکا کسی حاضر نمی‌شود به فیسبوک اعتماد کند، موضوع تعجب‌آوری نیست بنابراین این شبکه اجتماعی باید راه زیادی بپیماید تا بار دیگر اعتماد عمومی را جلب نماید.

گفتنی است دولت‌ها هم حاضر نیستند به هر قیمتی مجوز عرضه لیبرا را صادر نمایند. برای مثال، چین، فرانسه و ژاپن جدیدترین کشورهایی هستند که این پول مجازی را بررسی کرده‌اند.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45023 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/05 تعداد مشاهده: 2627
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر