کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت در هلند مسدود شدند

به گزارش سافت گذر، بار دیگر و این‌بار به خاطر عدم رعایت قوانین احترام به حریم شخصی کاربران اتحادیه اروپا، نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت در کشور هلند مسدود شده‌اند.

مایکروسافت ویندوز 10 آفیس آفیس 365 آفیس آنلاین

وزیر عدالت و امنیت این کشور اعلام کرد که برنامه‌های آفیس 365 پرو پلاس و آفیس آنلاین مایکروسافت به صورت غیرقانونی اطلاعات کاربران را به ایالات متحده ارسال می‌کنند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که مایکروسافت در سال 2018 با دولت هلند همکاری کرد تا نرم‌افزارهای دسکتاپی مورد نظر آنها را برای 30000 کارمند بسازد به‌گونه‌ای که با قوانین اتحادیه اروپا نیز همخوانی داشته باشند زیرا پارسال هم این شائبه به وجود آمده بود که اطلاعات شخصی کاربران نظیر آدرس ایمیل و ترجمه نامه‌ها به دولت آمریکا ارسال می‌شود.

شرکت ارائه‌دهنده این گزارش می‌گوید:«« بسیاری از ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت به آفیس 365 پرو پلاس آورده، هنوز در آفیس آنلاین وجود ندارند. تقریباً حداقل از سه نرم‌افزار موبایلی مایکروسافت برای سیستم عامل iOS، داده‌های آنها به شرکتی در ایالات متحده فرستاده می‌شوند»».

دولت هلند بار دیگر از مایکروسافت خواسته مشکلات به وجود آمده را حل کند ولی به کارمندان دولتی دستور داده فعلاً از آفیس آنلاین و نرم‌افزارهای موبایلی آفیس استفاده نکنند.

تقریباً دو هفته پیش هم یکی از کمیسیونرهای آلمانی خبر داد که به دلایل مشابه، ویندوز 10 و آفیس 365 با قوانین حفظ حریم شخصی کاربران همخوانی ندارند.

اگرچه مایکروسافت هنوز به این موضوع واکنش رسمی نداده ولی قبلاً اعلام کرده بود که خود را ملزم به احترام به قوانین دولت‌های اروپایی می‌داند.


منبع: mspoweruser.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45044 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/09 تعداد مشاهده: 3376
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1398/05/10 00:23
آمریکا داره تقریبا همه ی اطلاعات رو جمع آوری میکنه. فکر کنم روزی برسه که آمریکا یا ویندوز 10 تعداد نفس هایی که در روز کشیدیم و میزان غذای داخل یخچال و چیزی که داریم بهش فکر میکنیم هم جمع آوری کنه