کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر رابط کاربری یوتیوب در قسمت پخش خودکار ویدیوها

به گزارش سافت گذر، گوگل در اوایل هفته جاری نسخه 14.31.50 یوتیوب را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد که به نظر می‌رسید بیشتر به درد کاربران یوتیوب گیمینگ بخورد. حالا خبر رسیده که رابط کاربری این اپلیکیشن نیز با تغییراتی همراه است.

یوتیوب اندروید iOS

گویا قسمت پخش خودکار ویدیو عوض شده است. برای مثال، در گذشته یک نشانگر دایره‌ای دکمه اجرای ویدیو را در خود جای داده بود که هشت ثانیه‌ای طول می‌کشید تا فیلم بعدی پخش شود. کاربران هم می‌توانستند شمارش معکوس را یا لغو کنند یا آن را لمس نمایند تا ویدیو بلافاصله اجرا شود. در همین حین، اسم ویدیو بعدی و کانال آن در بالا سمت چپ دیده می‌شد.

این‌بار اما، دایره قبلی جای خود را به اعداد شمارش معکوسی داده که با اطلاعات ویدیوی بعدی همراه شده‌اند. در وسط این قسمت جدید، تصویر ویدیوی بعدی دیده می‌شود. دکمه‌های لغو (Cancel) و اجرا همین الآن (Play Now) به پایین و درون یک کادر مستطیلی شکل منتقل شده‌اند. در گوشه بالا سمت راست هم یک دکمه X به چشم می‌خورد که همان کار کنسل کردن را انجام می‌دهد.

در حال حاضر برخی از گوشی‌های اندرویدی به این رابط کاربری جدید مجهز شده‌اند و بعضی‌ها هم هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. ضمن اینکه گفته می‌شود چند نفر از کاربران iOS هم موفق شده‌اند با این رابط کاربری جدید کار کنند ولی هنوز مشخص نیست دقیقاً چه زمانی این آپدیت به دست همه افراد می‌رسد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45072 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/14 تعداد مشاهده: 2152
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر