کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری ال‌جی و LUMI برای توسعه اینترنت اشیا

به گزارش سافت گذر، ال‌جی اخیراً خبر داده که با شرکت LUMI United Technology همکاری را آغاز کرده تا سیستمی را طراحی نمایند که لوازم خانگی را به شکل کامل‌تری به هم وصل می‌کنند. LUMI United Technology یک مجموعه فعال در حوزه اینترنت اشیا است که قصد دارد به ال‌جی کمک کند تا سنسورهای مبتنی بر هوش مصنوعی را بسازد که میزان رطوبت، حرکت درها، مقدار دما و . . . را اندازه‌گیری می‌کنند.

IFA ال‌جی LUMI United Technology لوازم خانگی هوشمند LG

بسیاری از محصولاتی که این دو شرکت با همکاری یکدیگر تولید خواهند کرد، از سنسورهای Aqara ساخته شده توسط LUMI United Technology استفاده می‌کنند که هم انرژی کمتری می‌برند و هم بهره‌وری بیشتری دارد. برای مثال، یکی از این وسایلی که تولید خواهد شد، کولر گازی است که مبتنی بر دما کار خواهد کرد و سنسوری روی پنجره نصب می‌شود تا چنان‌چه باز بود، به کاربران هشدار دهد.

ریو های جانگ، مدیر بخش لوازم و وسایل هوشمند خانگی ال‌جی در مورد این همکاری می‌گوید:«« از اینکه توانسته‌ایم همکاری خود را با LUMI United Technology آغاز کنیم و قادر خواهیم بود آخرین محصولات خود را در نمایشگاه IFA در معرض دید عموم قرار دهیم، خوشحالیم. با استفاده از این همکاری استراتژیک، ال‌جی لوازم خانگی را تولید خواهد کرد که مدنظر مصرف‌کنندگان خواهد بود و شیوه‌های کنترل هوشمند آنها را فراهم می‌کند»».

این کمپانی کره‌ای قرار است در نمایشگاه IFA 2019 که ماه آینده برگزار می‌شود، از برخی از محصولات جدیدش رونمایی کند. برای مثال، چراغ هوشمند Aqara LED Light Bulb یکی از آنها خواهد بود که اسپیکر LG WK7 به آن وصل است و چنان‌چه کسی عبارت Cinema Mode را به زبان آورد، رنگش تغییر خواهد کرد.

در پایان اشاره کنیم که نمایشگاه IFA 2019، ماه آینده در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45129 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/24 تعداد مشاهده: 1884
سافت گذر