کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شیائومی در اندیشه تولید می بند 5

به گزارش سافت گذر، از سال 2014 که شیائومی ساعت‌های هوشمندش به نام می بند (Mi Band) را معرفی کرده، توانسته خود را در این صنعت مطرح کند. شیائومی با فروش 23.3 میلیون می بند 3 تقریباً 13.5 درصد از فروش این محصولات را در سرتاسر جهان از آن خود کرده و این ساعت‌ها پس از اپل واچ‌ها دومین ساعت‌های هوشمند لقب گرفتند. سپس می بند 4 معرفی شد که نمایشگری رنگی داشت و با قیمت 36 دلاری خود تنها پس از 8 روز از ورود به بازار، 1 میلیون عدد از آنها به فروش رسید.

شیائومی می بند 5 می بند 4 ساعت هوشمند شیائومی ساعت هوشمند می بند 4

ساعت‌های می بند در هوآمی چین، بزرگ‌ترین کارخانه ساخت ساعت‌های هوشمند در جهان تولید می‌شوند. وانگ هووانگ، بنیان‌گذار، مدیرعامل و رئیس این مرکز می‌گوید:«« ما در حال همکاری کردن با شیائومی هستیم تا می بند 5 را تولید کنیم»».

او ادامه می‌دهد:«« تاریخ دقیقی برای معرفی می بند 5 نمی‌دانیم ولی می‌گویم که تولید این ساعت‌ها را با شیائومی آغاز کرده‌ایم. از آن جایی که می بند 4 به تازگی معرفی شده، احتمالاً از می بند 5 سال آینده رونمایی خواهد شد»».

می بند 4 توانایی ثبت فعالیت‌های فیزیکی نظیر شنا، دوچرخه‌سواری، دو و . . . را داشته و امکان همگام‌سازی آن با یک گوشی اندرویدی (نسخه 4.4 و بالاتر) یا iOS (نسخه 9.0 و بالاتر) وجود دارد. اگرچه هووانگ در مورد امکانات می بند 5 توضیح نداد ولی تقریباً با اطمینان می‌توانیم بگوییم که این دستگاه از سنسور شمارنده ضربان قلب بهره خواهد برد که در اپل واچ سری 4 و گلکسی واچ اکتیو 2 به کار رفته است.

در پایان اشاره کنیم که شاید علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند بهتر باشد شیائومی می بند 4 را همین امسال خریداری کنند زیرا کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و قیمت می بند 5 چه‌قدر خواهد بود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45187 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/01 تعداد مشاهده: 3125
اخبار مرتبط
سافت گذر