کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نرم‌افزار کنترل صوتی لوازم خانگی توسط ال‌جی

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه سال 2018 برای ال‌جی از نظر فروش لوازم خانگی فوق‌العاده بود، این شرکت تصمیم گرفت تکنولوژی کنترل صوتی این وسایل را در سال 2019 گسترش دهد.


کمپانی کره‌ای امروز خبر داد که نرم‌افزار موبایلی ThinQ که با استفاده از آن می‌توان لوازم خانگی متصل به اینترنت را از طریق فرامین صوتی کنترل کرد را عرضه کرده است. به نظر می‌رسد این اپلیکیشن جایگزین SmartThinQ خواهد شد.

این برنامه مبتنی بر گوگل اسیستنت خواهد بود تا با به کارگیری آن لوازم خانگی هوشمند کنترل گردند. از جمله وسایلی که به این تکنولوژی مجهز خواهند بود عبارتند از: ماشین لباسشویی‌ها، خشک‌کن‌ها، یخچال‌فریزرها، گازها، ظرفشورها، جارو برقی‌ها، کولر گازی‌ها و تصفیه‌کنندگان هوا.

الیس ریو، مدیر بخش تولید لوازم خانگی و توسعه وسایل هوشمند ال‌جی می‌گوید:«« هدف ما ایجاد تجربه‌ای جدید است که زندگی روزمره مشتریانمان را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی، ما توانسته‌ایم اکوسیستم لوازم خانگی هوشمند را طراحی کنیم که هدف اصلی آن ایجاد راحتی است»».

با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند پیام‌های هشدار خرابی لوازم خانگی را نیز دریافت کنند. بر اساس ادعای ال‌جی، اپلیکیشن ThinQ اواخر این ماه به کره جنوبی می‌رسد و در سومین سه‌ماهه امسال به آمریکای شمالی می‌آید. ضمن اینکه اروپایی‌ها می‌توانند از سال آینده از آن بهره ببرند.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45198 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/02 تعداد مشاهده: 2016
سافت گذر