کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی Minecraft Earth به پنج شهر دیگر رسید

به گزارش سافت گذر، پس از چند ماه انتشار تیزر، امروز مایکروسافت نسخه بتا بازی Minecraft Earth را به صورت رسمی به پنج شهر توکیو، مکزیکوسیتی، لندن، استکهلم و سیتل آورد و در یک پست وبلاگی به سؤالات کلی پاسخ داد.

Minecraft Earth مایکروسافت بازی Minecraft

مایکروسافت نوشت:«« نسخه بتا بالأخره عرضه شد. ما سخت در تلاشیم تا نسخه منتشر شده در پنج شهر سیتل، لندن، توکیو، استکهلم و مکزیکوسیتی را آپدیت کنیم. از بازی کردن لذت ببرید»».

مایکروسافت همچنین خبر داده که واحد پول موجود در Minecraft Earth به نام Rubies خواهد بود که کاربران می‌توانند آنها را در نسخه بتا خریداری کنند. لازم به ذکر است که به زودی این قابلیت در ورژن بتا iOS هم عرضه می‌شود.

کمپانی مالک ویندوز در این‌باره نوشت:«« ویژگی جدیدی به نام Rubies در بازی به وجود آمده که حکم واحد پولی را دارد که افراد می‌توانند با بازی کردن آن را دریافت کرده و امکانات لازم را خریداری کنند. اندرویدی‌ها این امکان را دارند تا از Rubies استفاده نمایند ولی iOSها هم به زودی فرصت استفاده از آنها را پیدا خواهند کرد. ضمناً، پول‌های مجازی Rubies با حساب کاربری ایکس‌باکس لایو همگام‌سازی می‌شوند و همراه شما خواهند بود»».

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای شرکت سازنده بازی، کاربران باید هر هفت روز یک بار وارد اکانت خود شوند تا حسابشان فعال بماند. گیمرهای جدید هم باید به وب‌سایت Minecraft رفته و ثبت‌نام کنند. برای اجرای این بازی روی گوشی، باید نسخه اندروید حداقل 7 و iOS حداقل 10 باشد. ضمن اینکه داشتن یک حساب کاربری مایکروسافت یا ایکس ایکس‌باکس لایو الزامی است.


منبع: mspoweruser.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45236 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/08 تعداد مشاهده: 3031
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر