کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

احتمال رونمایی از پردازنده جدید کووالکوم در تاریخ 24 سپتامبر

به گزارش سافت گذر، برخی از سایت‌های ژاپنی مدعی شده‌اند که کووالکوم می‌خواهد فردا مراسمی را برگزار و طی آن از پردازنده جدید خود موسوم به اسنپدراگون 865 که قرار است در گوشی‌های پیشرفته سال آینده استفاده شود، رونمایی کند. این چیپ‌ست با فرآیند 7 نانومتری و توسط سامسونگ تولید خواهد شد. به این نکته اشاره کنیم که هر چه عدد مربوط به فرآیند کمتر شود، تعداد ترانزیستورهای بیشتری در پردازنده قرار می‌گیرند و روش EUV هم پیشرفته‌ترین شیوه قرار دادن ترانزیستورها می‌باشد. در حال حاضر بهترین پردازنده تولید شده توسط کووالکوم اسنپدراگون 855 پلاس است که در مقایسه با اسنپدراگون 855 از نظر عملکرد گرافیکی 15 درصد بهتر شده است.

کووالکوم اسنپدراگون سامسونگ پردازنده تراشه

دلیل دیگری هم برای برگزاری مراسم وجود دارد زیرا گفته می‌شود سه شرکت شیائومی، سونی و ریلمی (Realme) قصد دارند فردا محصولاتشان را معرفی کنند و قرار است در همه آنها پردازنده ساخت کووالکوم به کار رود. برای مثال، شیائومی می 9 پرو 5G و احتمالاً شیائومی می میکس آلفا از اسنپدراگون 855 پلاس، سونی اکسپریا 5 از اسنپدراگون 855 و ریلمی ایکس 2 از اسنپدراگون 730 بهره خواهند برد. مطمئناً ارتباطی میان عدد 3 موجود در پوستر منتشر شده توسط شیائومی و تعداد گوشی‌هایی که فردا معرفی خواهند شد، وجود دارد.

اگرچه محصول امسال کووالکوم توسط سامسونگ تولید می‌شود ولی این شرکت برای ساخت پردازنده سال 2021 از TSMC کمک خواهد گرفت تا اسنپدراگون 875 را تولید نماید. لازم به ذکر است که TSMC تراشه‌ها را به مرحله تولید می‌رساند ولی خودش ابزار لازم برای طراحی آنها را ندارد. برای مثال، هم اپل و هم هوآوی پردازنده‌های خودشان را طراحی می‌کنند ولی تولید این قطعات بر عهده TSMC می‌باشد.

2019، سالی پر فراز و نشیب برای کووالکوم

در سال 2019، سامسونگ به اولین شرکتی تبدیل شد که جدیدترین پردازنده ساخت کووالکوم یعنی اسنپدراگون 855 را در محصولاتش استفاده و آن را در سطح جهانی عرضه کرد. البته اولین گوشی که از این تراشه بهره می‌برد شیائومی می 9 بود ولی این دستگاه در سرتاسر جهان به فروش نرسید. به هر حال، علی‌رغم موفقیت نسبی محصولات سامسونگ، کووالکوم در ماه‌های ابتدایی سال با اپل مشکلاتی پیدا کرد به همین دلیل دو کمپانی مدام در حال رفتن به دادگاه بودند. شرکت‌هایی که علیه این تولیدکننده پردازنده دادخواست طراحی کردند، مدعی شدند که کووالکوم قانون مربوط به عدالت فروش تراشه‌ها و استانداردسازی آنها را رعایت نکرده است.

در ماه آوریل و به خاطر پایان دادگاه‌هایی که با اپل برگزار می‌شد، کووالکوم به آرامش نسبی دست یافت و دو شرکت به توافق رسیدند و کمپانی مالک iOS تقریباً 4.5 میلیارد دلار پرداخت کرد تا به مدت شش سال تولید پردازنده‌های خود را به کووالکوم بسپارد. اما با گذشت یک ماه، دادگاهی در ایالات متحده مدعی شد که کووالکوم قوانین مرتبط با بازار رقابتی را رعایت نکرده است ولی با این وجود فرصتی دوباره به این شرکت اعطا شد.

به هر ترتیب، اگر کووالکوم نتواند تصمیم قطعی دادگاه در مورد خودش را تغییر دهد، باید با همه کسانی که قرارداد دارد پای میز مذاکره بنشیند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45374 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/01 تعداد مشاهده: 1488
اخبار مرتبط
سافت گذر