کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316284 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال آفلاین فایل در مرورگر اوپرا مینی برای اولین بار

به گزارش سافت گذر، اوپرا اعلام کرده که مرورگر اوپرا مینی حالا می‌تواند به صورت آفلاین فایل اشتراک‌گذاری کند. بر این اساس، کسانی که نمی‌خواهند حجم اینترنتی‌شان به پایان برسد این فرصت را دارند تا بدون نیاز به اتصال اینترنتی عکس، ویدیو، فایل صوتی و . . . برای دیگران بفرستند.

اوپرا اوپرا مینی وای‌فای دایرکت مرورگر

برای بهره‌مندی از این ویژگی، شما باید گزینه اشتراک‌گذاری فایل را از تنظیمات مرورگر فعال و مشخص نمایید که می‌خواهید فرستنده باشید یا گیرنده. ضمن اینکه برای ایجاد اتصال میان دو دستگاه، اوپرا مینی یک کد QR تولید خواهد کرد که فرد گیرنده باید آن را اسکن کند تا اتصال برقرار شود.

اندرزج زارنکی در مورد چگونگی اتصال با اوپرا مینی می‌گوید:«« اوپرا مینی با استفاده از ویژگی وای‌فای دایرکت اتصال شبکه‌ای را ایجاد می‌کند تا سرعتی 200 برابری نسبت به بلوتوث به وجود بیاورد. سپس وقتی دو دستگاه از طریق وای‌فای دایرکت وصل شده‌اند، تا زمانی که اتصال را قطع نکرده‌اید، می‌توانید فایل‌های مدنظر خود را ارسال نمایید»».

جدای از سرعت بالای این ویژگی، اوپرا مینی اشتراک‌گذاری فایل‌ها را با قسمت دانلود منیجر خود هماهنگ کرده است تا شما راحت‌تر بتوانید محتواهای دانلود شده را برای دیگران بفرستید. اگر دوست دارید این قابلیت را امتحان کنید، می‌توانید همین حالا اوپرا مینی را از گوگل پلی استور دانلود نمایید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45387 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/02 تعداد مشاهده: 1500
سافت گذر