کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادامه فروش پردازنده‌های کووالکوم به هوآوی

به گزارش سافت گذر، از زمانی که هوآوی در لیست شرکت‌های تحریم شده دولت ایالات متحده قرار گرفته، شرکای او مانند کووالکوم شرایط سختی را تجربه کرده‌اند اما استیو مولنکوپف مدیرعامل کمپانی سازنده تراشه‌ها، تأیید کرده که این شرکت همکاری خود را با هوآوی ادامه می‌دهد و قرار است به زودی توافق‌نامه‌ای طولانی‌مدت به امضا برساند. البته او خبر نداده که چه قطعاتی به هوآوی فروخته خواهد شد.

هوآوی کووالکوم پردازنده تراشه اینتل

در ماه ژولای، دولت آمریکا اعلام کرد که شرکت‌های متقاضی همکاری با هوآوی باید مجوزهای لازم را دریافت کنند. دلیل انجام این کار هم فراهم شدن فرصت برای کمپانی‌های ایالات متحده جهت فروش محصولاتشان بوده است اما از ماه آگوست، هوآوی یک فرصت 90 روزه دریافت کرد و در ادامه خبر رسید که بیش از 130 شرکت تا کنون درخواست‌های خود را برای ادامه همکاری با کمپانی چینی به ثبت رسانده‌اند.

علی‌رغم اینکه هوآوی در تولید پردازنده‌های مخصوص موبایل خودکفا شده ولی همچنان از محصولات کووالکوم نیز استفاده می‌کند به طوری که در سال 2018 بیش از 11 میلیارد دلار از شرکت‌های آمریکایی نظیر اینتل، مایکرون و کووالکوم خرید کرده است.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45393 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/03 تعداد مشاهده: 1545
سافت گذر