کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم عامل جدید مایکروسافت در Geekbench رؤیت شد

به گزارش سافت گذر، سیستم عامل WCOS که چند ماهی می‌شود از آن اخباری به گوش می‌رسد و قرار است در دستگاه‌های هولولنز، سرفیس هاب و رایانه‌های تاشو سرفیس به کار رود، به تازگی در سیستم امتیازدهی Geekbench رؤیت شده است.

اینتل مایکروسافت رایانه تاشو پردازنده Geekbench

گویا مایکروسافت می‌خواهد در مراسم 2 اکتبر در مورد رایانه‌های تاشو خود صحبت کند ولی در این بین، WCOS در یک دستگاه مجازی مشاهده شده که باز هم به شایعات پیرامون معرفی آن دامن زده است.

حالا و با این اتفاق، WCOS برای دومین بار به Geekbench آمده که البته این‌دفعه اطلاعات بیشتری نصیبمان شده است زیرا وسیله‌ای که از آن بهره برده، دارای پردازنده 5 هسته‌ای اینتل بوده و بنا بر ادعای یکی از افراد، این تراشه با فرآیند 10 نانومتری تولید شده و از خانواده Lakefield می‌باشد.

اینتل مایکروسافت رایانه تاشو پردازنده Geekbench

باید اعلام کنیم که پردازنده‌های Lakefield اینتل برای استفاده در دستگاه‌های کوچک ساخته شده‌اند و علاوه بر اینکه انرژی کمتری مصرف می‌کنند، بهره‌وری بیشتری هم دارند. اینتل مدعی شده که دوام باتری رایانه‌های دارای این پردازنده 25 درصد افزایش خواهد یافت. به صورت خلاصه بگوییم که اینتل این پردازنده را تولید کرده تا به 8cx کووالکوم پاسخ داده باشد. ضمناً، انتشار چنین اطلاعاتی از Geekbench نشان می‌دهد که امکان دارد رایانه تاشو مایکروسافت از پردازنده خانواده Lakefield اینتل استفاده کند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45409 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/06 تعداد مشاهده: 3073
سافت گذر