کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 7.00 بروزرسانی سیستمی پلی‌استیشن 4 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، جدیدترین بروزرسانی نرم‌افزاری پلی‌استیشن 4 این هفته به صورت رسمی منتشر شد و در آن شاهد ویژگی‌های زیادی از جمله ریموت پلی برای اندروید و بهبود قابلیت Party هستیم.

پلی‌استیشن پلی‌استیشن 4 کنسول بازی کنسول بازی پلی‌استیشن کنسول پلی‌استیشن

بر این اساس، تعداد کاربران بخش Party این کنسول با بروزرسانی نرم‌افزار از 8 به 16 نفر افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه هم اتصال صوتی و هم اتصال شبکه‌ای این گزینه بهبود یافته است.

ویژگی Chat Transcription هم از اپلیکیشن Second Screen استفاده خواهد کرد تا چت‌های صوتی اعضای یک Party را به متن یا صدا تبدیل کند. البته این قابلیت فعلاً برای کاربران انگلیسی‌زبان ساکن آمریکا در دسترس است اما به زودی به سایر کشورها هم خواهد آمد.

خبر دیگر اینکه کاربران نسخه 5.0 و جدیدتر سیستم عامل اندروید می‌توانند از ویژگی ریموت پلی بهره ببرند. تنها کاری که این افراد باید انجام دهند این است که نرم‌افزار پلی‌استیشن 4 ریموت پلی (PlayStation 4 Remote Play) را از گوگل پلی استور دانلود کنند و به کنسول بازی وصل شوند. نسخه iOS این برنامه نیز آپدیت شده و دارندگان آیفون‌ها و آیپدها می‌توانند همیشه دسته بازی را روی گوشی یا تبلت خود داشته باشند و گزینه چرخش نمایشگر را خاموش کنند.

پلی‌استیشن پلی‌استیشن 4 کنسول بازی کنسول بازی پلی‌استیشن کنسول پلی‌استیشن

بازیکنان پلی‌استیشن 4 هم باید از دسته‌های وایرلس DualShock 4 که با اتصال بلوتوث وصل می‌شوند بهره ببرند. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت به اندروید 10، iOS 13، iPadOS 13 و macOS Catalina نیاز است.

در پایان اشاره کنیم که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به پست رسمی پلی‌استیشن در این‌باره مراجعه نمایید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45487 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/16 تعداد مشاهده: 4048
سافت گذر