کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برنامه مدیا تک جهت معرفی پردازنده 5G برای دستگاه‌های میان‌رده

به گزارش سافت گذر، شرکت مدیا تک در ماه می سال جاری میلادی از پردازنده 5G هلیو M70 رونمایی کرد اما هنوز این تراشه که با فرآیند 7 نانومتری FinFET تولید شده در گوشی به کار نرفته به همین دلیل گفته می‌شود که قرار است پرچمداران دو شرکت ویوو و اوپو از آن بهره ببرند.

مدیا تک پردازنده تراشه چیپ‌ست پردازنده 5G

امروز اما، خبری منتشر شد که نشان می‌دهد این تولیدکننده چینی و تایوانی قصد دارد یک پردازنده 7 نانومتری دیگر بسازد تا این‌بار آن را در گوشی‌های میان‌رده قرار دهد.

بر این اساس، شیوه ساخت این پردازنده شبیه مدل هلیو M70 خواهد بود اما اندازه آن کوچک‌تر و قیمتش نیز کمتر می‌باشد. ضمن اینکه گفته می‌شود این پردازنده از سه‌ماهه دوم سال 2020 به تولید انبوه خواهد رسید و این یعنی در سه‌ماهه سوم سال آتی میلادی وارد گوشی‌ها خواهد شد.

مدیا تک پردازنده تراشه چیپ‌ست پردازنده 5G

زمانی که مدیا تک پردازنده‌های 7 نانومتری را تولید کرد، سراغ فناوری 6 نانومتری خواهد رفت که از روش EUV برای قرار دادن ترانزیستورها بهره می‌برد تا بتواند CPUها و GPUهای قدرتمندتری را به کار گیرد.

در پایان اشاره کنیم که مدیا تک قصد دارد در سال آتی میلادی بیش از 100 میلیون پردازنده به فروش برساند که مهم‌ترین آنها همان دو مدل اشاره شده در بالا می‌باشند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45529 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/30 تعداد مشاهده: 1645
اخبار مرتبط
سافت گذر