کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی بسکتبالی NBA Now به اندروید و iOS آمد

به گزارش سافت گذر، NBA Now جدیدترین بازی بسکتبالی ساخته شده توسط استودیوی GAMEVIL می‌باشد که محیط مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA را در صفحه نمایش‌های کوچک گوشی‌ها به نمایش درمی‌آورد.

بازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Now

در این بازی که با خریدهای درون برنامه‌ای نیز همراه است، کاربران باید به عنوان یک مربی فعالیت خود را آغاز کنند و بازیکنان مدنظرشان را برگزینند و تیم تشکیل دهند و در یک فصل NBA حضور یابند. مطمئناً هدف اصلی قهرمانی در مسابقات است اما بد نیست ابتدا به صورت تمرینی بازی‌ها را انجام دهید تا مهارت لازم را کسب کنید.

بازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Nowبازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Now

هنگام اجرا کردن NBA Now، باید گوشی را به صورت عمودی بگیرید و با دکمه‌های تعبیه شده حرکات بازیکنان را کنترل نمایید. به علاوه، در این گیم انواع و اقسام حالات مختلف، بازیکنان، لباس تیم‌ها و زمین‌های بازی وجود دارند. یک نکته جالب دیگر آن‌که، آمار بسکتبالیست‌های لیگ حرفه‌ای NBA به صورت آنلاین در بازی قابل مشاهده خواهند بود.

بازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Nowبازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Now

GAMEVIL به عنوان استودیوی سازنده این بازی می‌گوید:«« همکاری با NBA و NBPA به ما اجازه داد تا یک گام بلند دیگر در زمینه ساخت بازی‌های ورزشی موبایل برداریم. با دکمه‌های کنترلی ساده و ابزارهای قدرتمند، گیمرها و طرفداران بسکتبال می‌توانند تقریباً تمام قسمت‌های تیم خود را ساخته و مدیریت کنند و راه موفقیت را در پیش گیرند. آنها همچنین فرصت کنترل زمین بازی را نیز دارند»».

بازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Nowبازی اندروید iOS NBA Now بازی NBA Now

بازی NBA Now هم‌اکنون از 10 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، کره‌ای، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند و اندرویدی‌ها و iOSها می‌توانند آن را به ترتیب از گوگل پلی استور یا اپ‌استور دانلود نمایند.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45541 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/01 تعداد مشاهده: 2144
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر