کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوآوی خلاق‌ترین شرکت فعال در حوزه تکنولوژی لقب گرفت

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم اینکه هوآوی در سال 2018 توسط دولت ایالات متحده تحریم شد ولی این کمپانی توانست 5405 تصویر آزمایشی یا اصطلاحاً پتنت را از وسایل مختلف تکنولوژی منتشر کند. البته این‌که یک شرکت پتنت طراحی نماید به معنای تولید همه آنها نیست. طبق آمار منتشر شده، تنها 21 درصد پتنت‌هایی که هوآوی طراحی کرد تبدیل به محصول شدند.

هوآوی پتنت ایالات متحده آمریکا کووالکوم

مؤسسه تحقیقاتی Patent Result از ژاپن کیفیت پتنت‌های طراحی شده توسط شرکت‌های مختلف را با توجه به سه فاکتور اصلیت، تنوع و کارکرد بررسی نمود و سپس آنها رده‌بندی کرد. بر این اساس، تصاویری که دارای انحراف معیار 55 یا بیشتر بودند نوآورانه تلقی شدند. جالبتر آن‌که تنها 21 درصد پتنت‌های هوآوی در این دسته‌بندی قرار گرفتند ولی 44 درصد تصاویری که کووالکوم و 32 درصدی که اینتل طراحی کرده بود نوآورانه بودند.

هوآوی علاوه بر اینکه توانست پتنت‌های مخصوص به خودش را تولید کند، موفق شد در ادارات ثبت حقوق معنوی خارج از چین نیز به موفقیت برسد. این شرکت 500 پتنت طراحی شده توسط کمپانی‌های مختلف را از سرتاسر جهان خریداری کرد که نیمی از آنها به شرکت‌های آمریکایی تعلق داشتند. بسیاری از این تصاویر به تکنولوژی‌های زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه‌ای مربوط می‌شدند تا کاملاً به تخصص هوآوی ربط داشته باشند. در بین شرکت‌های آمریکایی، IBM و یاهو به ترتیب با فروش 40 و 37 پتنت بیشترین سهم را در اختیار گرفتند.

هوآوی پتنت ایالات متحده آمریکا کووالکوم

میت ایکس؛ گوشی تاشو هوآوی

در کنار خرید پتنت از کمپانی‌های مختلف، هوآوی مهندسان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیادی را نیز استخدام کرد که حالا همین افراد تیم تحقیقاتی او را تشکیل می‌دهند. Patent Result تعداد مهندسان کمپانی چینی را با توجه به پتنت‌های منتشر شده رتبه‌بندی کرد و به این نتیجه رسید که از هر 30 مهندس، 17 نفر آنها از کشورهای آمریکای شمالی هستند و موفق شده‌اند 370 تصویر آزمایشی برای محصولات هوآوی طراحی کنند. در این گزارش آمده که بسیاری از این افراد سابقه کار در شرکت‌های آمریکایی نظیر موتورولا (با اصلیتی چینی) را در کارنامه دارند.

با وجود اینکه هوآوی از شرکت‌های آمریکایی پتنت دریافت کرده ولی دولت ایالات متحده هنوز نتوانسته به این کمپانی اعتماد کند و او را همچنان یک تهدید برای امنیت ملی می‌داند زیرا معتقد است به خاطر قانون دولت چین، هوآوی می‌تواند اطلاعات کاربران را به او گزارش دهد. به همین دلیل، قانون‌گذاران آمریکایی بر این باورند که گوشی‌ها و محصولات هوآوی حاوی تجهیزاتی هستند که داده‌های شخصی افراد را به بیجینگ ارسال می‌کنند و برای اینکه فعالیت‌های این کمپانی چینی را محدودتر نمایند، می‌خواهند طرحی را به تصویب برسانند که مانع خرید پتنت توسط این شرکت از همتایان آمریکایی‌اش می‌شود.

هوآوی پتنت ایالات متحده آمریکا کووالکوم

میت 30 پرو؛ پرچمدار فعلی هوآوی

در روزهای ابتدایی سال 2018 هم دولت آمریکا هوآوی را به بهانه نقض قوانین مختلف تحریم کرد و محدودیت‌هایی را نیز در زمینه فعالیت‌های او با برخی اپراتورهای آمریکایی به وجود آورد و باعث شد کمپانی چینی جریمه چند میلیون دلاری بپردازد.

در پایان اشاره کنیم که علی‌رغم شرایط سخت موجود، هوآوی امیدوارست آمار فروش گوشی‌های هوشمندش تنها 10 درصد نسبت به سال گذشته افت کند.

 

منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45568 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/06 تعداد مشاهده: 1818
سافت گذر