کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درخواست اپل از دولت آمریکا برای معافیت سه کالا از جنگ اقتصادی

به گزارش سافت گذر، تا پیش از تاریخ 1 سپتامبر اپل چندان از جنگ اقتصادی آمریکا و چین ضرر نمی‌کرد اما حالا کالاهای زیادی از جمله قاب‌های محافظ آیفون‌ها نیز شامل این قانون می‌شوند زیرا معمولاً در چین تولید شده و در ایالات متحده به فروش می‌رسند. این‌بار، دولت آمریکا اعتقاد دارد خرید کالاهایی که در چین ساخته می‌شود یک شکست بزرگ به حساب می‌آید چرا که مشتریان می‌توانند همین پول را بابت محصولاتی بپردازند که خودِ اهالی ایالات متحده تولید کرده‌اند.

اپل ایالات متحده آمریکا چین آیفون

حال برای اینکه این خلأ جبران شود، ترامپ جنگ اقتصادی علیه چین را آغاز و اعلام کرد که ایالات متحده به خاطر برخی کالاهای وارداتی از این کشور آسیایی مالیات بیشتری دریافت می‌کند. او در تلاش است تا نشان دهد این تصمیمش کمپانی‌های چینی را وادار کرده تا میلیون‌ها دلار به وزارت خزانه‌داری آمریکا پول پرداخت کنند اما واقعاً چنین چیزی رخ نداده است چرا که این شرکت‌ها هستند که بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند. آنها با افزایش قیمت محصولاتشان و دریافت مابه‌التفاوت از مشتریان سعی کرده‌اند تا کمبودهای درآمدی خود را جبران نمایند. البته در برخی موارد نیز اپل خودش مالیات‌ها را پرداخت کرده تا قیمت بعضی کالاها نظیر همان قاب‌های محافظ برای آیفون‌ها افزایش پیدا نکند.

با آغاز ماه سپتامبر، ایرپادهای بلوتوثی و اپل واچ‌ها هم شامل قانون پرداخت 15 درصدی مالیات شدند. این محصولات نقش بسزایی در افزایش درآمد اپل داشته‌اند به طوری که این شرکت در اوایل هفته گذشته اعلام کرد که درآمدش از طریق فروش دستگاه‌های پوشیدنی به میزان 54 درصد بیشتر شده است.

اپل ایالات متحده آمریکا چین آیفون

امروز بلومبرگ خبر داد که اپل به اداره معاونان تجاری دولت آمریکا نامه‌ای نوشته و از آنها خواسته تا محصولات زیر را از پرداخت 15 درصدی مالیات معاف کنند:

•    اپل واچ‌ها
•    ایرپادها
•    هدفون‌های بیسیم بیتس و قاب‌های شارژر همراه به علاوه باتری‌ها
•    قاب هوشمند رایانه‌های آی‌مک
•    حافظه داخلی رایانه‌های مک‌پرو
•    باتری‌های لپ‌تاپ‌های مک‌بوک
•    اسپیکر بیسیم بیتس پیل پلاس

اپل در درخواست خود مدعی شده که نمی‌تواند کشوری غیر از چین پیدا کند که قطعات مدنظرش برای ساخت محصولاتش را تولید نماید. محدودیت‌های تجاری باید در صورتی اعمال گردد که آلترناتیوهایی هم برای کشور تأمین‌کننده قطعات وجود داشته باشد. به علاوه، باید مشخص گردد که آیا این جنگ تجاری بر اقتصاد شرکت و کشور به طور کلی تأثیر منفی می‌گذارد یا خیر. سال گذشته، اپل خواستار معافیت 25 درصدی 15 کالا از جمله مک‌بوک‌های پرو بود که موفق شد تأییدیه لازم برای 5 عدد از آنها را بگیرد ولی ناچار شد برای 10 مورد دیگر مالیات را بپردازد. ماه قبل هم این شرکت گزارش داد که می‌خواهد رایانه‌های مک‌پرو را در مرکزی در تگزاس تولید کند.

اپل ایالات متحده آمریکا چین آیفون

مقامات دولت ترامپ حتی تصمیم داشتند تا مالیات را روی گوشی‌های هوشمند وارد شده از چین نیز اعمال کنند اما به خاطر نزدیکی به ایام کریسمس و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، قرار شد تا این قانون از تاریخ 15 دسامبر اجرایی گردد.

ترامپ در گذشته به اپل هشدار داده بود که تنها راه متضرر نشدن از جنگ تجاری آمریکا و چین، انتقال کارخانه‌های تولیدکننده قطعات به داخل ایالات متحده است اما این کمپانی در پاسخ سعی کرد تا چگونگی اجرای جنگ تجاری را به رئیس‌جمهور توضیح دهد. به هر ترتیب، کشورهایی که اپل به عنوان آلترناتیو برای چین در نظر گرفته، ویتنام و چین هستند چرا که همین حالا هم تعداد محدودی از آیفون‌ها که قرار است در هند به فروش برسند را در این کشور یک میلیارد نفری تولید می‌کند بنابراین از این نظر تجربه دارد.

منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45600 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/11 تعداد مشاهده: 2054
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر